امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی دکتر نمکی از عملکرد آموزشی شبکه آموزش در دوران کرونا

مشاهده ۳۲۶
۱۴۰۰/۰۱/۱۵- ۱۳:۴۸

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از عملکرد آموزشی و مهارتی شبکه آموزش سیما و مدیر این شبکه در دوران شیوع ویروس کرونا، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیم‌ و ارسال لوح سپاس نسبت به همکاری‌های انجام شده در دوران شیوع ویروس کرونا و تولید و پخش برنامه‌های آموزش تلویزیونی در شرایط کرونایی برای آگاه سازی مردم از عملکرد شبکه آموزش سیما و مدیر این شبکه قدردانی کرد.

در متن نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مدیر شبکه آموزش سیما آمده است : برادر ارجمند جناب آقای مسعود احمدی افزادی مدیر محترم شبکه آموزش با سلام و تحیت از نبرد نابرابر مقابله با ویروس منحوس کرونا یک سال گذشت ، سال سخت و دشوار نه فقط ملت ایران که جهانی را به تلاطم افکند. در این بحبوحه و در میان نقل ها و سخنان بسیار، رسانه ملی به عنوان بازوی قوی اطلاع رسانی به یاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور و به عبارت روشن‌تر به مدد سلامت مردمان آمد و سهم شما مدیر ارجمند و همکاران پرتلاش تان در این همیاری قابل توجه بود و هست . به رسم قدرشناسی، از تلاش‌های جنابعالی و آن مجموعه تلاشگر و خدوم برای اطلاع رسانی به هموطنان گرامی در زمینه مدیریت و مقابله با همه گیری بیماری کووید۱۹ سپاسگزارم و از آستان حضرت ربوبیت برای آن جناب و همکارانتان، سعادت و سربلندی تمنا دارم . امید است در ادامه این راه پر نشیب و فراز همچنان میهن و ملت را یاریگر و همراه باشید .

دکتر سعید نمکی

امتیاز شما