امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی 233 نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی

مشاهده ۵۱۶
۱۴۰۰/۰۱/۱۷- ۱۲:۱۰

233 نماینده مجلس شورای اسلامی‌با صدور بیانیه‌ای از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی قدردانی و تأکید کردند: جذب مخاطب بیش از 82 درصدی رسانه ملی در ایام نوروز گواه این مدعاست که مدیران و برنامه‌سازان رسانه ملی، کاری کارستان کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نمایندگان در این بیانیه با تأکید بر اینکه «نوروز 1400 از اعیادی بود که مردم هم طنز خوب و فاخر دیدند، هم به‌واسطه اعیاد مبارک شعبانیه شاهد و مستمع برنامه‌های جذاب رادیویی و تلویزیونی در حوزه‌های دینی و معارفی بودند»، از «گزارش‌ها و تحلیل‌های به‌موقع و آگاهی‌بخشی» معاونت سیاسی رسانه ملی هم قدردانی و تصریح کردند: همه این تلاش‌ها ما نمایندگان مجلس را بر آن داشت تا از فرزندان غیور رسانه ملی تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم این مسیر موفقیت همچنان در ماه مبارک رمضان و انتخابات حساس ریاست جمهوری 28 خرداد ادامه داشته باشد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: رسانه ملی در نوروز امسال با تولید و پخش سریال‌های مختلف، نظیر سریال موفق و پربیننده «نون خ» که به هم‌وطنان عزیز کُرد می‌پرداخت و نصاب بیننده سریال‌های طنز را نیز جابجا کرد، همچنین با پخش سریال گاندو، بر آگاهی بخشی و بصیرت مخاطبان افزود تا مردم علاوه بر نشاط و شادابی، آگاهی سیاسی خود را نیز بالاتر ببرند.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

امروز در عرصه جنگ بزرگ رسانه‌ای که درگیر آن هستیم، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم قرار دارد و به معنای واقعی، سربازان و افسران این جنگ، مدیران و برنامه‌سازان این رسانه بزرگ هستند که با ازخودگذشتگی و تلاشی مضاعف و به‌رغم همه کمبودهای مالی و برخی بی‌مهری‌ها ایستاده‌اند و مبتکرانه تلاش می‌کنند.

نوروز 1400 در حالی آغاز شد که بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور می‌گذشت و به همین دلیل بسیاری از مشاغل یا تعطیل و یا با محدودیت مواجه شدند، اما در این راه کارشناسان، برنامه‌سازان و مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ملی و مراکز استان‌های صداوسیما و بخش‌های خبری سراسری و استانی با برنامه‌ریزی و تلاش‌های شبانه‌روزی، مجاهدانه و متعهدانه بر آن شدند تا در ایام تعطیلات نوروزی با تهیه و پخش برنامه‌های سرگرم‌کننده، آموزشی و مفرّح و اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهانه حافظ آرامش ملت ایران باشند و علاوه بر تأمین نشاط و شادابی خانواده‌ها اطلاع‌رسانی بهنگام برای هم‌وطنان داشته باشند.

جذب مخاطب بیش از 82 درصدی رسانه ملی در ایام نوروز گواه این مدعاست که مدیران و برنامه‌سازان رسانه، کاری کارستان کرده‌اند و به‌رغم رقابت‌های نابرابر با امواج سهمگین دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی رها شده، مردم را پای تلویزیون نشاندند تا در خانه مانده و شاهد برنامه‌های شاد و متنوع، باشند.

رسانه ملی در نوروز امسال با تولید و پخش سریال‌های مختلف، نظیر سریال موفق و پربیننده «نون خ» که به هم‌وطنان عزیز کُرد می‌پرداخت و نصاب بیننده سریال‌های طنز را نیز جابجا کرد، همچنین با پخش سریال گاندو، بر آگاهی بخشی و بصیرت مخاطبان افزود تا مردم علاوه بر نشاط و شادابی، آگاهی سیاسی خود را نیز بالاتر ببرند.

 نوروز 1400 از اعیادی بود که مردم هم طنز خوب و فاخر دیدند، هم به‌واسطه اعیاد مبارک شعبانیه شاهد و مستمع برنامه‌های جذاب رادیویی و تلویزیونی در حوزه‌های دینی و معارفی بودند وهم حوزه سیاسی و خبر با ارائه گزارش‌ها و تحلیل‌های به‌موقع و آگاهی‌بخشی به‌طور دائم در کنار آن‌ها بود. برنامه‌های امیدبخش و مطالبه گر در حوزه اقتصاد مقاومتی، آداب‌ورسوم، جهش تولید، حمایت از کارآفرینان و مولدان ثروت و به‌ویژه پیام‌های مستمر و آگاهی‌بخش درباره کرونا و در جهت حفظ سلامت ملت ایران، مخاطب را با خود همراه کرد.

درحالی‌که دشمن برای چندمین بار اکانت و صفحات مجازی برخی شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما را مسدود نمود (همانند اقدام اخیر شرکت آمریکایی فیسبوک در انسداد حساب کاربری شبکه پرس‌تی‌وی)، لیکن صدای مقاومت و انقلاب اسلامی از شبکه‌های برون مرزی رسانه ملی قطع نشد و هوشیارانه در برابر فضاسازی‌های رسانه‌ای ایستاد.

همه این تلاش‌ها ما نمایندگان مجلس را بر آن داشت تا از فرزندان غیور رسانه ملی تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم این مسیر موفقیت همچنان در ماه مبارک رمضان و انتخابات حساس ریاست جمهوری 28 خرداد ادامه داشته باشد.

امتیاز شما