امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی از تعامل رادیو فرهنگ‌ با پلیس

مشاهده ۲۶۰
۱۴۰۰/۰۱/۱۷- ۱۳:۴۴

سردار مهدی حاجیان، سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی تهران در دیدار با مدیر شبکه رادیویی فرهنگ، از تعاملاین شبکه رادیویی با پلیس در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی برای ایمنی و ‌‌همراهی بیشتر مردم با پلیس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر رادیو فرهنگ در این دیدار، ضمن اعلام تداوم همراهی و تعامل با نیروی انتظامی‌ گفت: تولید و تهیه برنامه‌های کوتاه بر اساس سیاست های پلیس به منظور فرهنگ سازی چگونگی مواجهه با نیروی انتظامی و رعایت قوانین ‌همراهی با این نیروهای پر تلاش و خدوم‌ در دستور کار است.

سردار حاجیان نیز در این دیدار از رویکرد آگاهى بخشى و توصیه‌های موثر به مردم در پرهیز از سفرهاى غیر ضرور و همراهی با نیروی انتظامی در شرایط کرونایى تشکر کرد.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی تهران از تعامل نزدیک رادیو فرهنگ در انعکاس اقدامات پلیس برای ایام نوروز ۱۴۰۰ و نقش آفرینى درفرهنگ سازی برای رعایت هر چه بیشتر قوانین قدردانی کرد.

وی با اشاره به این موضوع که پلیس در عرصه‌های مختلف حضور دارد و قانون وظایف مشخصی را برای این نیرو مشخص کرده است تا از مرز تا مرکز را پوشش دهد، رسانه را بازویی برای اطلاع رسانی از فعالیت های پلیس عنوان کرد.
سردار حاجیان با اشاره به اهمیت برنامه سازی برای نزدیک شدن رابطه مردم و پلیس و فرهنگ سازی در ایم زمینه گفت: رابطه پلیس و مردم نزدیک است و نزدیکتر خواهد شد، نگاه پلیس امروز یک نگاه جامعه محور است و ما معتقدیم هرچه که ارتباط بین مردم و پلیس نزدیکتر باشد، آسایش و رفاه بیشتری برای مردم فراهم می‌شود.

امتیاز شما