امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

نمایش دنیای متفاوت پیرمرد و کودک در «بلانکو»ی هیسپان تی وی

مشاهده ۲۱۷
۱۴۰۰/۰۱/۱۷- ۱۵:۳۹

برنامه «بلانکو»ی شبکه هیسپان تی وی در جدیدترین قسمت خود به بررسی فیلم های کوتاه «یک روز در پارک» به کارگردانی دیه گو پورال و «چاله» به گارگردانی متین نوروزی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اسوالدو کانالز مجری برنامه «بلانکو» که در هر قسمت به سراغ معرفی فیلم های کوتاه خارجی می رود و ضمن نمایش آن، با سازنده اثر به گفت و گو می‌پردازد، در این قسمت فیلم انیمیشنی «یک روز در پارک» اثر دیه گو پورال را که در جشنواره‌های مختلف جوایز متعددی را کسب کرده، برگزیده است. این فیلم کوتاه نمایشی است از گفت‌وگوی یک پدربزرگ با نوه خود که روی صندلی پارکی نشسته‌اند. پیرمرد در حالی که از گذشته و تجربیات سال های کودکی و جوانی خود می‌گوید، کودک اما بی‌تفاوت و با یک هدست واقعیت مجازی که روی چشمانش قرار گرفته، غرق در دنیای دیگری است... همچنین فیلم کوتاه ایرانی «چاله» به کارگردانی متین نوروزی نیز در این برنامه برای مخاطبان اسپانیایی زبان در سراسر جهان پخش خواهد شد.

برنامه«بلانکو» در هر قسمت یک فیلم از جشنواره فیلم 100 ثانیه ایران را انتخاب می‌کند و روی آنتن می‌برد. برنامه 25 دقیقه‌ای «بلانکو» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل پور چهارشنبه 18 فروردین ساعت 3:00 بامداد به وقت تهران برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز ساعت 10:00 و 19:00 همان روز و 12:30 روز بعد روی آنتن خواهد بود.

امتیاز شما