امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه قزوین

مشاهده ۳۹۱
۱۴۰۰/۰۱/۲۱- ۰۸:۲۸

صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی ویژه ای برای انتخابات پیش رو شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا پیش بینی کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌ های «آرمانِ ده»، «راه فردا»،«گفت و گوی ویژه خبری»،«حرف حساب» و «به وقت مردم» با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه‌ های دشمنان و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا از صداوسیمای قزوین پخش می‌شود.
ویژه برنامه تلویزیونی«آرمانِ ده» با هدف ترغیب و تشویق حضور مردم روستا بخصوص جوانان در انتخابات شوراهای روستا از سیمای قزوین روی آنتن می رود. گفت و گو با کارشناسان درباره پتانسیل های روستاها، گفت و گو با بخشداران درخصوص ظرفیت های مختلف روستایی هر بخش، نمایش عروسکی درباره وعده‌ های انتخاباتی کاندیداهای شوراها، گفت و گوی تلفنی با معتمدین و اهالی روستاها، بخش گزارشی با موضوع معرفی روستاهای استان و به تصویر کشیدن ظرفیت کارگاه‌ های تولیدی و ... از آیتم های برنامه است. ویژه برنامه «آرمانِ ده» را به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی، هرشب ساعت21 به مدت 45 دقیقه می‌شنوید.
ویژه برنامه تلویزیونی«راه فردا» نیز به صورت گفت و گوی استودیویی با حضور کارشناس، با محورهای ظرفیت شوراهای شهر، کارکرد و نقش و جایگاه شورای شهر و شورای عالی استان‌ها در قانون اساسی به سمع و نظر شما می رسد. این برنامه دارای بخش های متنوعی همچون اطلاعات تصویری جایگاه شورا و اهمیت شورا در قانون اساسی به صورت موشن گرافیک و گفت و گو با خبرنگاران است. برنامه«راه فردا» به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی سه شنبه‌ها به مدت 45 دقیقه از شبکه قزوین پخش می‌ شود.
سیمای مرکز قزوین علاوه بر این، پخش تیزر، نماهنگ و زیرنویس هایی مرتبط با انتخابات را در دستور کار قرار داده است.
ویژه برنامه رادیویی«حرف حساب» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا، با هدف همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 12:5 روی آنتن می رود.

همچنین میزگرد انتخاباتی«به وقت مردم» به تهیه کنندگی کوروش دهخدانیا، پنجشنبه‌ ها ساعت 15 به مدت 45 دقیقه از رادیو قزوین پخش و روزهای جمعه ساعت 11:45 بازپخش می‌شود.

خبر مرکز قزوین هم گفت و گوی ویژه خبری را با موضوع انتخابات، با حضور استادان دانشگاه و فعالان سیاسی و رسانه ای استان روزهای دوشنبه و سه شنبه به تهیه کنندگی علی صفری بعد از خبر ساعت 20 روی آنتن می‌برد.

امتیاز شما