امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

یادی از شهید مرتضی آوینی در رسانه استانی آذربایجان شرقی

مشاهده ۳۷۵
۱۴۰۰/۰۱/۲۱- ۱۰:۵۸

ویژه برنامه«سوره هنر» به یاد سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی، در هفته هنر انقلاب اسلامی از سیمای آذربایجان شرقی پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هفته هنر انقلاب اسلامی هر سال از 18 تا 25 فروردین برگزار می‌شود و روز 20 فروردین که مصادف با عروج هنرمند فرزانه، راوی باصفای روایت فتح، سردبیر مجله ادبی و هنری سوره و مسئول واحد تلویزیونی حوزه هنری، سید مرتضی آوینی است، روز هنر انقلاب اسلامی نامیده می‌شود.

در ویژه برنامه «سوره هنر» هنرمندان، صاحب نظران و مسئولان عرصه فرهنگ و هنر، گزارشی از فعالیت های هنری استان را در اختیار مخاطبان برنامه قرار می دهند. همچنین در این برنامه قسمت هایی از آثار فرهنگی و هنری هر حوزه به صورت مصداقی در برنامه پخش می‌ شود.

بررسی هنر انقلاب از منظرهای مختلفی چون سیر تاریخی، ساختار بصری، عملکرد، مشخصات و شیوه اجرا و نیز نقش هنرمندان متعهدی چون شهید مرتضی آوینی در اعتلاء و شناساندن هنر بعد از انقلاب اسلامی‌ از دیگر بخش های برنامه است.

ویژه برنامه«سوره هنر» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس احمدزاده و اجرای وحید رضازاده، از 21 تا 23 فروردین بعد از اذان مغرب از شبکه سهند پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما