امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ماه ضیافت الهی در قاب صداوسیمای مرکز لرستان

مشاهده ۳۴۸
۱۴۰۰/۰۱/۲۲- ۱۲:۰۷

صدا و سیمای مرکز لرستان برای ماه میهمانی خدا، برنامه‌ های«بهار بندگی»، «ماه ما»، «سحر عاشقی»، «نان و نمک »، «تفسیر قرآن» و ... را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌ های«بهاربندگی»، «ماه ما»، «جزء خوانی قرآن» و «تفسیر قرآن» از ویژه برنامه‌ های سیمای مرکز لرستان در ماه مبارک رمضان است.

برنامه«بهار بندگی» به تهیه کنندگی امین مرادی، هر روز قبل از اذان مغرب به مدت یک ساعت به صورت زنده پخش می‌ شود. مسافر رمضان(معرفی شهدایی که در ماه مضان به شهادت رسیده اند)، گزارش از احسان و نیکوکاری و کمک های مومنانه، انتخابات، کارشناس معارفی و احکام، زیارت نیابتی، معرفی بقاع متبرکه استان، مناجات خوانی و مسابقه از آیتم های برنامه است.

برنامه«ماه ما» ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان شبکه افلاک، به تهیه کنندگی جلال قربانی است که قبل از اذان صبح به مدت یک ساعت، شوق راز و نیازهای عاشقانه بندگی در کنار سفره‌ های سحری را به تصویر می‌ کشد. حضور کارشناس معارفی و مهمان ویژه، سلامت، ادعیه و مناجات از بخش های برنامه است.

پخش مستندها، سریال های مختلف و مجموعه مستند«برای مهمانی»، میان برنامه‌ های معارفی و ادعیه و مناجات های تامینی ویژه ماه مبارک رمضان، از جمله برنامه‌ های تامینی شبکه افلاک است.

همچنین برنامه‌ های«سحر عاشقی»، «نان و نمک» و «جزءخوانی قرآن» از ویژه برنامه‌ های صدای لرستان در ماه بهار قرآن است.

برنامه«نان و نمک» به تهیه کنندگی زینب منوچهرآبادی، هر روز ساعت 19به مدت 80 دقیقه قبل از اذان مغرب به صورت زنده از رادیو لرستان روی آنتن می رود. از آیتم های این برنامه می توان به گزارش مردمی، بحث های کارشناسی موضوعی و احکام، تواشیح و حضور کارشناس سلامت و تغذیه اشاره کرد.

برنامه«سحرعاشقی» به تهیه کنندگی رضا طرحانی، سحرهای ماه مبارک رمضان قبل از اذان صبح به مدت نیم ساعت با بخش های کارشناسی، ادعیه  و مناجات سحر، تواشیح و سرودهای معارفی و حکایات عرفانی روزه داران را همراهی می‌کند.

همچنین«جزءخوانی قرآن» هرروز در دو نوبت صبح و عصر، شرح دعای ابو حمزه ثمالی و دعای افتتاح از برنامه‌های رادیو لرستان در این ماه مبارک است.

تصاویر

امتیاز شما