امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بدشگونی اول عید ماجراهای «گلی جان» سیمای گلستان را رقم میزند

مشاهده ۴۵۴
۱۴۰۰/۰۱/۲۳- ۰۸:۰۲

تله فیلم«گلی جان» از تولیدات سیمای گلستان، هشتم اردیبهشت، همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) تقدیم بینندگان گلستانی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تله فیلم«گلی جان» داستان شخصی به نام عزیزخان است که بسیار خرافاتی است. او  چند سالی است که یک ماهی قرمز به نام گلی جان را از پسر عمویش هدیه گرفته و از آن سال هر اتفاق خوبی که در خانواده رخ می دهد، را به گلی جان ربط می دهد.

عزیزخان چند روز قبل از عید به همراه خانواده به باغ پسر عمو می رود و طی مراسمی ماهی را در تنگ مخصوص می اندازد و سر سفره عید می آورد. او  اعتقاد دارد که این ماهی خاص، سر سفره هفت سین برایش شانس می آورد، ولی در همان شب اول بر اثر اتفاقی تنگ ماهی می‌ شکند، ماهی می میرد و خانواده درگیر ماجراهایی می‌ شود و ...

سعید امیرسلیمانی، زهره حمیدی، فرهاد بشارتی، رومینا آقاجانی، الهام هادیان، تقی محمودی، سیامک اسفندیاری، علی اصغر ایزی، رضا علی پور، مهسا عزیززاد، سارا حسنی، مرتضی عباسی، زهرا رجبی و رها پورشاهین، بازیگران این تله فیلم هستند.

تله فیلم«گلی جان» به تهیه کنندگی علی محمودی و رضا جلالی، نویسندگی و کارگردانی مجید وحیدیان، هشتم اردیبهشت، همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) از سیمای گلستان روی آنتن می رود.

امتیاز شما