امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌ های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

مشاهده ۵۱۰
۱۴۰۰/۰۱/۲۴- ۰۸:۲۹

صدا و سیمای مرکز قزوین با تدارک ویژه برنامه های متنوعی در ماه ضیافت الهی، با روزه داران قزوینی همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار «ماه من» را حدود 1 ساعت قبل از اذان مغرب و ویژه برنامه  «شمیم سحر» را در لحظه‌های ملکوتی سحر تقدیم بینندگان می‌کند.

ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم با عنوان«تلاوت نور» نیز ساعت 15 روی آنتن سیمای قزوین می رود.

برنامه‌های «تا آسمان»، «رنگ زندگی»، «به وقت باران»، «سروش آسمانی» و دیگر برنامه‌های تولیدی شبکه قزوین به فراخور موضوع برنامه به این ماه شریف می‌پردازند.

ویژه برنامه‌ رادیویی«تا آسمان» را می توانید یک ساعت قبل از افطار به مدت 110دقیقه از رادیو قزوین بشنوید.

«چه مبارک سحری» نیز عنوان ویژه برنامه سحری رادیو قزوین است که به مدت 120دقیقه  لحظات بامدادی را همراه با شنوندگان روزه دار سپری می‌کند.

در صدا و سیمای قزوین علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های افطار و سحر، ویژه برنامه‌هایی نیز برای مناسبت هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر به صورت مجزا پیش بینی شده است.

پوشش ویژه برنامه‌های این ماه عزیز و تهیه گزارش های ویژه خبری از مهمترین برنامه‌های معاونت خبر مرکز در ماه مبارک رمضان است.

طراحی صفحه ویژه (ایام ماه مبارک رمضان، روز قدس و شب های احیا) در وب سایت رسمی مرکز، برگزاری حداقل چندین پویش و مسابقه برای دریافت آثار ارسالی مخاطبان با موضوعات مناسبتی (اولین روزه بگیرها،راهپیمایی روز قدس،شب های احیاو ...) در فضای مجازی، ادعیه‌ها و مناجات(دعای روزانه ماه مبارک رمضان)، بسته‌های تغذیه و سلامت، احکام ماه مبارک رمضان، کتب صوتی با موضوع و محتوی ماه مبارک رمضان و ...، در قالب های پادکست،پوستر،عکس نوشت،موشن گرافیک و ... از فعالیت های معاونت فضای مجازی مرکز قزوین در این ایام است.

امتیاز شما