امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
به همت اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام صورت گرفت:
به همت اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام صورت گرفت:

نصب و راه اندازی دکل و سیستم آنتنUHF ایستگاه تازه تأسیس چاه مبارک بوشهر

مشاهده ۱۹۹
۱۴۰۰/۰۱/۲۴- ۱۰:۱۵
تعداد بازدید:199

به همت اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام نصب و راه اندازی دکل و سیستم آنتنUHF ایستگاه تازه تأسیس چاه مبارک بوشهر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ایستگاه کم قدرت در حال احداث چاه مبارک واقع در استان بوشهر پوشش دهنده دهستان‌های چاه مبارک و نای بند به شمار می رود که پوشش استانی معادل 1.32 و کشوری 0.02 خواهد داشت.

لزوم احداث و راه اندازی این ایستگاه، گزارش های مردمی واصله از کیفیت پایین دریافت سیگنال تلویزیونی در منطقه چاه مبارک استان بوشهر بود که پس از بررسی واحد طراحی اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام معاونت توسعه و فناوری رسانه، با تعیین موقعیت مناسب، عملیات ساخت ایستگاه جهت رفع نقص پوشش این منطقه آغاز شد. پس از احداث ساختمان، در روزهای پایانی سال 1399 و در کمتر از یک هفته نصب دکل و تجهیزات سیستم آنتن این ایستگاه نیز با همت و تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل و همچنین همکاری و هماهنگی مسولین محلی محقق شد.

لازم به ذکر است همه مراحل طراحی و نصب دکل و سیستم آنتن UHF جهت این ایستگاه به همت همکاران امور طراحی و دکل و آنتن این اداره کل انجام شده است. طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اوایل اردیبهشت امسال بقیه مراحل نصب و آماده سازی این ایستگاه به پایان می رسد.

امتیاز شما