امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ماه رمضان با ویژه برنامه های شبکه دنا همراه شوید

مشاهده ۷۸۲
۱۴۰۰/۰۱/۲۴- ۱۲:۱۵

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان، با ویژه برنامه های متنوع، لحظات دلنشینی را برای روزه داران رقم می زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  ویژه برنامه‌ افطار «خانه من» قبل از اذان مغرب به مدت 75 دقیقه از سیمای دنا به روی آنتن می رود. دعوت از خیرین، نخبه‌ ها، جوانان و کارآفرینان موفق و همچنین حضور پزشکان حوزه سلامت و گروه‌ های جهادی از بخش های برنامه است.
گزارش از روزه اولی‌ها، گزارش از سفره‌های ساده مردم، حضور خوانندگان بومی‌ با فضای شاد، تهیه کلیپ کوتاه از آستان مقدس امامزادگان استان و ... از دیگر آیتم های برنامه است.

برنامه تلویزیونی«خلوتگه راز» در سحرهای ماه مبارک رمضان به مدت 75 دقیقه، از مسجد فاطمه زهرا(س) محمودآباد یاسوج پخش می‌شود. آداب و رسوم مردم استان در رمضان، مشاغلی که در سحرهای ماه مبارک رمضان مشغول فعالیت هستند، دعا و مناجات های ویژه سحر، دعای ابوحمزه و گزارش سحر از مناظق مختلف استان، بخش های این برنامه را تشکیل می دهند.
برنامه«بهار در بهار» ویژه افطار رادیو دنا است که به مدت 90 دقیقه، هر شب به طور زنده روزه داران استان را همراهی می‌کند.

از بخش های این برنامه می توان به حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه با محور تبیین فضایل ماه مبارک رمضان و پاسخ به سئوالات و احکام شرعی مخاطبان، چراغ راهنما، مسابقه خاکریز، پویش بهار مهربانی، خاطرات شیرین، ملاقات با خدا، معرفی کتب دینی و ادعیه اشاره کرد.
«نجوای سحر» عنوان یکی دیگر از برنامه‌های صدای شبکه استانی دنا است که در ماه مبارک رمضان هر بامداد به 90 دقیقه به طور زنده به روی آنتن می رود. شرح خطبه متقین، شرح دعای ابوحمزه ثمالی و دعای سحر از بخش هایی است که در برنامه گنجانده شده است.

تصاویر

امتیاز شما