امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه های رادیو اقتصاد در ماه مبارک رمضان

مشاهده ۳۴۸
۱۴۰۰/۰۱/۲۴- ۱۴:۰۱

رادیو اقتصاد در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه افطار«خوان آسمانی» و ویژه برنامه سحر«در خلوت حضور» روزه داران را همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد برنامه «خوان آسمانی» را برای لحظات افطاری روزه داران تدارک دیده است.  این برنامه در روز اول ماه رمضان با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی، به موضوع قرآن راه زندگی می‌پردازد. همچنین در برنامه تفسیر آیه ۹ سوره اسرا را از زبان حجت الاسلام قرائتی می‌شنویم.

اسماء و صفات الهی در دعای جوشن کبیر و دعای هر روز ماه رمضان از دیگر بخش های برنامه«خوان آسمانی» است که به تهیه کنندگی حمیده سلطانی، هر روز ساعت ۱۹:۵ از گروه اقتصاد و جامعه پخش می‌شود.

همچنین روز اول ماه رمضان در ویژه برنامه سحر«در خلوت حضور»، حجت الاسلام و المسلمین نصیری، کارشناس مذهبی درباره نیکوکاری صحبت می‌کند.

در آیتم فرصت طلایی برنامه نیز درباره تبیین اهمیت بهرگیری از فرصت طلایی در توبه و انابه، طلب حلالیت افراد از کسانی که حق بر گردن آن‌ها دارند، معامله انجام واجبات و ترک محرمات با خدا و اهل بیت مطالبی بیان می‌شود.
برنامه«در خلوت حضور» در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۴:۳۰ از شبکه رادیویی اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز روی آنتن می رود.

امتیاز شما