امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌کند؛
«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌کند؛

واکنش ها به بزرگترین عملیات نظامی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در عربستان سعودی

مشاهده ۲۷۶
۱۴۰۰/۰۱/۲۴- ۱۴:۳۷
تعداد بازدید:276

هشتگ «عزیزی یا الیمن» در واکنش به بزرگ ترین عملیات نظامی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در عمق عربستان در «هاشتاغ» امشب بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واکنش ها به عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و ترند هشتگ «عزیزی یا الیمن» در شبکه‌های اجتماعی لبنان، در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح می‌شود. در این خصوص بیان خواهد شد که نیروهای مسلح یمن از اجرای عملیات 30 شعبان خبر داده اند که طی آن نیروهای یمنی پالایشگاه‌های شرکت آرامکو در دو منطقه «جده» و «الجبیل» و مواضع مهم در عمق عربستان را هدف قرار داده اند. همچنین اشاره خواهد شد؛ کاربران کشورهای مختلف عربی در شبکه‌های اجتماعی ضمن استقبال از این عملیات نیروهای یمنی، بار دیگر از نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی اعلام حمایت کرده و متذکر شده‌اند که رژیم سعودی پاسخ تجاوز به یمن را دریافت می‌کند و سامانه‌های دفاع هوایی آن در رهگیری و انهدام موشک‌های مهاجم یمن به تاسیسات و مواضع سعودی کاملا ناتوان شده‌اند. در تشریح عکس العمل های دیگر بیان خواهد شد که کاربران در واکنشی تمسخرآمیز، اعلام کرده‌اند که رژیم سعودی به جای رصد هلال ماه مبارک رمضان، موشک بالستیکی را رصد کرده که مهم‌ترین موضع در عربستان را هدف قرار داده و خسارت‌های عظیمی‌به آن وارد کرده است.

برنامه«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 24 فروردین ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می‌شود.

امتیاز شما