امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش یک فیلم سینمایی ایرانی جدید از شبکه چهار

مشاهده ۱۶۱۳
۱۴۰۰/۰۱/۲۵- ۱۴:۲۳

«برگ جان» عنوان فیلم سینمایی است که برای اولین بار جمعه 27 فروردین از قاب «فیلمخانه» شبکه چهار روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم سینمایی«برگ جان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم مختاری محصول سال ۱۳۹۵ است که فیلمنامه این اثر توسط خودش نوشته شده‌ است و جمعه 27 فروردین از قاب «فیلمخانه» شبکه چهار پخش می‌شود.

این فیلم در کوچه باغ های زیبا ، دشت ها، زمین‌های کشاورزی و کویری شهرستان بجستان فیلم برداری شده است. از مشخصه‌های بارز این کوچه باغ ها و زمین‌های کشاورزی که در فیلم مشاهده می‌کنید، وجود خانه باغ های منصحر به فرد است که تعداد این خانه‌ها بسیار زیاد است و کاربرد آن‌ها برای استفاده کشاورزان در مواقعی همچون آبیاری یا بارندگی و... است.

فیلم «برگ جان» با بازی سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم، سجاد تابش، سحر سلحشور، محمدرضا فرزاد، محمدحسین ناصری، علی گل صباحی، جواد گنجی، مجتبی سعادت و زینب زیرک، حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته ای است که چون به آن می‌رسد، دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزویی تغییر می‌دهد که همواره در پی برآورده شدنش بود، اما…

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما جمعه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می‌کند.

امتیاز شما