امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پیام معاون صدا به مناسبت سالروز تاسیس رادیو در ایران

مشاهده ۴۸۹
۱۴۰۰/۰۲/۰۴- ۱۱:۲۷

بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی هشتاد و یکمین سالروز تاسیس رادیو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهارم اردیبهشت سال ۱۳۱۹ مردم ایران شاهد ظهور رسانه ای بودند که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، خیلی زود وارد زندگی فردی و جمعی آن‌ها شد. رادیو تمام این سال ها در شادی‌ها و غم ها،پیروزی‌ها و شکست ها،گشایش ها و بحران‌ها کنار مردم بوده و به این سبب رسانه مردم لقب گرفته است. صد البته مانایی و پایداری این رسانه فراگیر، مدیون اندیشه، هنر و مهارت هزاران انسانی است که تعهدات حرفه ای و علایق شغلی خود را به ذات خیال برانگیز و تفکرآفرین این جعبه جادویی گره زده و خاضعانه همه توان خود را معطوف ایجاد ارتباطی فعال و پویا با مخاطبان خود کرده اند.

اهالی نجیب و شریف و محترم صدای جمهوری اسلامی ایران به دلیل روحیه ولایتمدار، تلاش بی وقفه در راه اعتلای فرهنگ و آرمان‌های ایران اسلامی و شکیبایی بی بدیل در برابر انواع مشکلات همچون ستاره در سپهر رسانه ای کشور همواره می درخشند و مایه افتخار و مباهات رسانه ملی هستند.

همکاران ارجمندم با سپاس بی کران از فداکاری‌های بی دریغتان، هشتاد و یکمین سالروز تاسیس رادیو بر شما گرامیان تهنیت باد. سربلندی، سعادت، سلامتی و توفیقات روزافزون همه شما عزیزان را از پروردگار منان خواستارم.

امتیاز شما