امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو قرآن و رادیو جوان، برگزیده جشنواره «رسانه و آگاهی از مغز»

مشاهده ۱۸۳
۱۴۰۰/۰۲/۰۴- ۱۱:۳۱

سمیرا قنبری با برنامه«یک آیه، یک پرسش» از رادیو قرآن و احسان مهرجو با برنامه«رادیوم» از رادیو جوان، در نخستین جشنواره «رسانه و آگاهی از مغز» برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سمیرا قنبری با برنامه یک «آیه، یک پرسش» از رادیو قرآن و احسان مهرجو با برنامه«رادیوم» از رادیو جوان در بخش رادیو جشنواره «رسانه و آگاهی از مغز» برگزیده شدند.

جشنواره رسانه و آگاهی از مغز در ۴ بخش محتوای منتشر شده در رادیو، تلویزیون، مطبوعات و محتوای منتشر شده در فضای مجازی (پادکست، ویدئوکست و وبلاگ) برگزار شد..

فعالان رسانه ای محتوای متناسب با موضوع علوم شناختی و مغز را پس از تولید در طول هفته آگاهی از مغز (از ۹ تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۹) از رسانه متبوع خود منتشر کرده اند. هیات داوران با توجه به استقبال گسترده فعالان حوزه رسانه‌ها، از میان مطالب و گزارش های متعدد منتشر شده در این منابع، شش اثر در شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، روزنامه و شبکه مجازی را به عنوان برتر انتخاب و معرفی کردند.

به برگزیدگان در این جشنواره علاوه بر اهدای لوح سپاس، بیست میلیون ریال جایز نقدی نیز تعلق می‌گیرد. برگزیدگان در این جشنواره با توجه به شاخص های کیفیت علمی، فراگیری و خلاقیت در ارائه شکل و محتوای مطالب و گزارش ها در شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، روزنامه و فصای مجازی برگزیده و انتخاب شدند.

این جشنواره با هدف ارزیابی، معرفی و قدردانی از فعالیت های ترویجی در حوزه علوم شناختی، به همت دست اندرکاران فعال در رسانه‌ها خبری و شبکه‌های مجازی در هفته جهانی آگاهی از مغز، با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

امتیاز شما