امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش گزارش زنده مسابقه استقلال-الدحیل از رادیو

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۰/۰۲/۰۴- ۱۱:۳۲

گزارش مسابقه تیم های استقلال-الدحیل، یکشنبه 5 اردیبهشت به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم استقلال در چهارمین بازی‌ اش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، یکشنبه 5 اردیبهشت مجدداً به مصاف الدحیل قطر می رود.
تیم استقلال پس از دو پیروزی مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق و تحمل شکست برابر الدحیل قطر، در بازی بعدی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل بازی می‌کند.
فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از مصاف رفت برابر الدحیل گفت: به هر دو تیم خسته نباشید و به تیم الدحیل تبریک می‌گویم. از بازیکنانم برای تلاششان و بازی خوبشان تشکر می‌کنم. تقریبا در هر دو نیمه بهتر از حریف کار کردیم. در نیمه دوم فکر می‌کنم فقط یک موقعیت داشتند و همان توپ را به گل تبدیل کردند.
سرمربی باشگاه استقلال عنوان کرد: الدحیل تیمی است که بسیار با سازماندهی بازی می‌کند. هم در دفاع و هم در حمله این گونه است و این مطلب حتما به دلیل تاثیر مربی خوبشان بر آنها است. ما دوست داشتیم امروز یک بازی تهاجمی انجام دهیم.
وی ادامه داد: نشان دادیم از آنها بهتریم و اگر نتیجه را واگذار کردیم، به خاطر اشتباهات فردی بود. چیزی که برایم مهم است، این است که بازیکنانم با تمام وجود و با دلشان بازی کردند. مطمئن باشید سه روز دیگر نتیجه بهتری برابر الدحیل کسب می‌کنیم.
فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد از داور بازی با الدحیل، از نشستن روی نیمکت تیمش در بازی با الدحیل محروم شد. سرمربی تیم استقلال در دیدار با الاهلی عربستان هم از داور بازی کارت زرد گرفت.
گزارش زنده رقابت تیم های استقلال-الدحیل ، 45 دقیقه بامداد یکشنبه 5 اردیبهشت به تهیه کنندگی محسن ابوفاضلی و با گزارشگری هوتن خداپرست و مهرزاد عطاران از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان به فوتبال می‌شود.

امتیاز شما