امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

فصل دوم مسابقه« بسرا » روی آنتن شبکه امید

مشاهده ۳۵۲
۱۴۰۰/۰۲/۰۴- ۱۴:۱۵

شبکه امید برای کشف استعدادهای نوجوانان در زمینه نقالی و سرود مستند مسابقه «بسرا»را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «بسرا» اولین مستند مسابقه تلویزیونی سرود و نقالی کشور است که در شبکه امید تولید شده است در فصل دوم این برنامه از همه گروه‌های سرود فعال در کشور و افراد خوش صدا در اجراهای تک نفره دعوت شده است در این مسابقه شرکت کنند. فعالان و نوجوانان مستعد می توانند ویدیویی کوتاه ازاجرای خود را به آدرس سایت www.besora.ir ارسال کنند تا یکی از منتخبین هیئت داوران برای حضور در این رویداد بزرگ تلویزیونی باشند.

این رقابت برای 13تا 18 ساله‌ها ترتیب داده شده است. «بسرا» مسابقه ای تخصصی است که قبلا این مسابقه به صورت همزمان در بخش نقالی ویژه دختران و سرود ویژه پسران به روی آنتن رفته است اما در فصل جدید مسابقه نقالی از مسابقه  سرود جدا شده و قرار است به صورت کاملا مستقل پس از پخش مسابقه سرود به روی آنتن شبکه ی امید برود.

نقالی ویژه دختران و پسران نوجوان خواهد بود و علاقه مندان این هنر منتظر فراخوان این رقابت بزرگ بومی ملی باشند  که به زودی از اعلام خواهد شد. مسابقه «بسرا» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین لطفی نیک سردبیری الهه فیاضی و اجرای محمودرضا قدیریان و شکیبا میرسعیدی  در  شبکه امید تولید می‌شود.

امتیاز شما