امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده پرسپولیس-الوحده و فولاد-السد از رادیو

مشاهده ۳۸۵
۱۴۰۰/۰۲/۰۵- ۱۱:۰۸

شنوندگان شبکه رادیویی ورزش می توانند گزارش مسابقه تیم های پرسپولیس-الوحده و فولاد-السد را دوشنبه ۶ اردیبهشت، به صورت زنده دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل گوا هند در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در بازی بعدی مسابقات به مصاف الوحده امارات می رود. کنفدراسیون فوتبال آسیا دوشنبه ۶ اردیبهشت را زمان بازی پرسپولیس و الوحده در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.
همزمان با گزارش زنده این بازی، نتایج رقابت دو تیم تراکتورسازی تبریز و پاختاکور ازبکستان هم از رادیو ورزش اطلاع رسانی می‌شود.
در دیگر بازی نمایندگان کشورمان، تیم فولاد خوزستان پس از شکست مقابل النصر عربستان در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در بازی بعدی این فصل از مسابقات به مصاف السد قطر می رود. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این رقابت از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز دوشنبه شب برگزار می‌ شود.
گزارش زنده رقابت تیم های پرسپولیس-الوحده ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه ۶ اردیبهشت، به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری و با گزارشگری مهرزاد عطاران از شبکه رادیویی ورزش روی آنتن می رود.
همچنین گزارش زنده رقابت تیم های فولاد-السد، به تهیه کنندگی وحید شهریوررحیمی و با گزارشگری اکبر ارمنده، ساعت ۲۲ دوشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه رادیویی ورزش به سمع علاقه مندان می رسد.

امتیاز شما