امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
عبدی:
عبدی:

«در کنار پروانه‌ها» بافت مذهبی دارد

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۰/۰۲/۰۷- ۰۸:۴۰
تعداد بازدید:164

نویسنده سریال «در کنار پروانه‌ها» گفت: این سریال قصه ای درباره رشد و بلوغ یک انسان است و قهرمان این داستان به بلوغی می رسد که همه ما دوست داریم تجربه اش کنیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،«امیرمحمد عبدی» نویسنده سریال «در کنار پروانه‌ها» در گفت و گو با  خبرگزاری فارس، درباره این سریال گفت: قصه این سریال در ماه محرم اتفاق می افتد و بافت مذهبی دارد. اما اینطور نیست که به طور مستقیم به ماه محرم ربط داشته باشد.

وی ادامه داد: داستان ما درباره تغییرات یک آدم است که بر اثر اتفاقی تلنگری می خورد و دچار تغییر می‌شود. در اصل قصه ای درباره رشد و بلوغ یک انسان است و قهرمان ما رهی به بلوغی می رسد که همه ما دوست داریم تجربه اش کنیم. 

این نویسنده درباره اینکه آیا مسائل روز در این قصه جایی دارند؟ بیان داشت: بله اما اینطور نیست که بخواهیم نقد و شکایتی کنیم حتی مشکلات مالی نیز در قصه تنیده شده است اما ماجرای کلی درباره مشکلات مالی نیست. 

به گزارش فارس سریال محرمی در کنار پروانه‌ها در ۳۰ قسمت برای ماه محرم در شبکه دو تهیه و تولید می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: مشکلات پی در پی زندگی، از رهی که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی نا امید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی اش که خواهرش است طعمه نقشه ای می‌شود که ...

امتیاز شما