امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«باران نور» روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) از رادیو نمایش می بارد

مشاهده ۲۳۹
۱۴۰۰/۰۲/۰۷- ۱۳:۲۰

شبکه رادیویی نمایش ویژه برنامه«باران نور» را به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) تدارک دیده که به سمع شنوندگان می رساند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ریحانه یزدان دوست، تهیه کننده و نویسنده ویژه برنامه«باران نور» گفت: تلاش کرده ام در این برنامه نسبت به یک اتفاق مهم مذهبی و دینی رویکردی فرهنگی داشته باشم، یعنی در واقع از منظر فرهنگ به آن نگاه کنم.

وی افزود: در ویژه برنامه«باران نور» مقام و منزلت امام حسن(ع) در اشعار فارسی، از نگاه شعرای معاصر و شعرای کلاسیک و شعرای دیروز و شعرای امروز بررسی می‌شود. همچنین از منظرموسیقی ، فیلم  و ادبیات به شخصیت مذهبی  و والای ایشان اشاره خواهیم کرد.

یزدان دوست خاطرنشان کرد: در برنامه دکتر محمود شالویی از شخصیت امام حسن(ع) در اشعار فارسی می‌گوید و بخشی را به دیالوگ های سریال «تنهاترین سردار» و عوامل این فیلم اختصاص داده ایم.

این تهیه کننده در پایان گفت: همچنین ویژه برنامه«باران نور» با عباس براتی پور ،شاعر آیینی، محمد سپهری، مترجم و نویسنده کتب معارفی و محمدجواد مروجی، مترجم و نویسنده  درباره امام حسن(ع) گفت و گو می‌کنیم.

ویژه برنامه«باران نور» به روایت علیرضا تابان، گویندگی  فاطمه نیرومند و تهیه کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان دوست، چهارشنبه هشتم اردیبهشت ساعت 9 صبح به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

 

امتیاز شما