امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه‌های شب قدر در رادیو نمایش

مشاهده ۲۹۷
۱۴۰۰/۰۲/۰۸- ۱۳:۰۰

شبکه رادیویی نمایش همزمان با فرا رسیدن شب های قدر، ویژه برنامه «نیمه روشن ماه» را با اجرای مسعود فروتن و نجوای پروانه معصومی‌ پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مژگان فرزین، تهیه کننده برنامه«نیمه روشن ماه» گفت: این برنامه شب های قدر، به صورت زنده از 11 تا 15 اردیبهشت، به جای برنامه رادیویی «استودیو هشت» از ساعت 18 تا 19 به روی آنتن رادیو نمایش می رود و گزارشگری آن نیز برعهده شیما شیرازی است.

وی افزود: در این برنامه سعی کردیم با فراهم کردن فضایی آرام، به سمت تفکر در آیه‌ ها و کلمات تأثیرگذار برویم. کلماتی که در عین سادگی می تواند هر کدام حرف دل یک نفر باشد.

فرزین تصریح کرد: این کلمات را کارشناس برنامه، دکتر بلوچ نژاد تفسیر می‌کند و راه کاربردی آن را در هر زمان می‌گوید و در بخش های برنامه،  شنونده زمزمه این کلمات از زبان آدم ها در جایگاه‌های مختلف هستیم. در ارتباط زنده سری به اماکن مذهبی می زنیم که در این شرایط امکان حضور در آن را نداریم.

گفتنی است علاوه بر برنامه «نیمه روشن ماه»، نمایش های رادیویی «پدر»، «مقصد عشق»، «جراحت»، «شمشیر»، «دو روی یک زندگی»، «گنجنامه سه دله دزد»، «بت می تراشد پروانه»، «راه هلاکت»، «رنج جانکاه»، «شقاوت و درایت» و «چراغ خاموش» عناوین آثاری هستند که شب های قدر، علاوه بر رادیو نمایش از سایر شبکه‌های رادیویی نیز پخش می‌شوند.

امتیاز شما