امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از شبکه رادیویی جوان بشنوید :
از شبکه رادیویی جوان بشنوید :

گرامی‌داشت روز ملّی خلیج فارس در «مرز پر گوهر» رادیوجوان

مشاهده ۶۷۸
۱۴۰۰/۰۲/۰۹- ۱۵:۲۳
تعداد بازدید:678

دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس است. به همین بهانه شبکه رادیویی جوان ویژه برنامه «مرز پر گوهر» را روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا محمدنیا مدیر گروه دانش شبکه رادیویی جوان گفت: «مرز پر گوهر» عنوان یک ویژه برنامه در قالب مستند گزارشی است که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته ساعت 16:30 از رادیوجوان تقدیم شنوندگان می‌شود.

وی معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی _ پژوهشی،  اقتصادی و گردشگری خلیج فارس را هدف اصلی این برنامه دانست و ادامه داد: خلیج فارس در مسیر انتقال نفت و گاز ایران و کشورهای عربی قرار گرفته، سرشار از معدن‌های نفت و گاز است و به همین دلیل جزو منطقه‌‌های استراتژیک و پر اهمیت در سطح بین‌المللی است. این خلیج از طریق تنگه هرمز به دریای عمان و آب‌های آزاد جهان راه دارد و به دلیل همسایگی با کشورهای عربی بسیاری از آن‌ها بارها برای تحریف نام آن تلاش کرده‌اند؛ به همین خاطر ما در این برنامه می‌کوشیم تا توجه مخاطب جوان مان را به توسعه و افزایش سطح توانمندی تولید، رفع موانع و حمایت از بومیان و سرمایه گذاران منطقه جلب کنیم.

مدیر گروه دانش رادیوجوان درپایان اظهار کرد: «مرز پر گوهر» در دو قسمت به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم، اجرای مصطفی خواجه حسینی و گزارشگری غزاله یراقی در روزهای نهم و دهم اردیبهشت 1400 از شبکه رادیوجوان بر روی موج FM 88MHz پخش خواهد شد.

امتیاز شما