امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

هادی مقدم‌دوست در «سینمای ایرانی» از راز «سر به مُهر» می‌گوید

مشاهده ۳۰۹
۱۴۰۰/۰۲/۱۱- ۱۵:۵۹

برنامه «سینمای ایرانی» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت، به نمایش و بررسی فیلم «سر به مُهر» به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی می‌پردازد و با هادی مقدم دوست کارگردان این فیلم سینمایی گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سینمای ایرانی» که در هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان، به بررسی و گفت‌وگو با عوامل آن می‌پردازد، این هفته به سراغ فیلم «سر به مُهر» رفته است و با حضور کمال پور کاوه منتقد سینما و هادی مقدم دوست کارگردان اثر به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد. «سر به مُهر» فیلمی اجتماعی محصول سال ۱۳۹۱ ایران است. کارگردانی آن بر عهده‌هادی مقدم‌دوست بوده و بازیگرانی چون لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. «سر به مُهر» قصه دختری تنها و خسته است که درگیر مشکلات خود بوده و تنها راه رهایی از این مشکلات و رسیدن به آرامش را در وصل به محبوب حقیقی و اقامه نماز دنبال می‌کند، در این برنامه ابتدا بخش های کوتاهی از فیلم «سر به مُهر» پخش و سپس به مرور کارنامه هنری‌هادی مقدم‌دوست در عرصه فیلم‌سازی پرداخته می‌شود. در ادامه اسوالدو کانالز، مجری برنامه با هادی مقدم‌دوست کارگردان درباره ویژگی‌های این فیلم و ساختار آن به گفت‌وگو می‌پردازد. در پایان برنامه، مخاطبان اسپانیایی زبان به تماشای کامل این فیلم ایرانی خواهند نشست.

برنامه سینمای ایرانی (Cine Iraní )به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه 11 اردیبهشت ماه ساعت 19:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و تکرار آن در یکشنبه ساعات 2:30،11:30 و دوشنبه ساعت 9:30 پخش خواهد.

امتیاز شما