امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مردم یزد در سوگ خورشید می گریند

مشاهده ۲۴۶
۱۴۰۰/۰۲/۱۳- ۱۱:۳۸

رادیو یزد در سالروز شهادت حضرت علی(ع) برنامه «درسوگ خورشید» را به صورت زنده پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «در سوگ خورشید» به ویژگی‌ها و فضایل امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام می‌پردازد.

در این برنامه بخش های مختلفی از جمله  گزارش، ارتباط با کارشناسان در خصوص زندگی و شخصیت حضرت علی (ع)، غربت و مظلومیت، بینش و بصیرت مردم در رابطه با انتخابات و فلسفه شهادت گنجانده شده است.

معرفی کتاب و گفت و گو با نویسنده کتاب، گفت و گو با شاعران و شعر خوانی، آداب و رسوم  مردم یزد در روز شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر، ارتباط با خبرنگاران شهرستان‌ها، ارتباط زنده با مراکز قم و مشهد، تلفن و پیامک های مردمی و نوحه خوانی و مداحی از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه«در سوگ خورشید» به تهیه‌کنندگی راضیه دهقانی زاده، گویندگی امیدحسین مرشدی و الهه دهقانپور و گزارشگری محمدرضا اطمینان، سه شنبه 14 اردیبهشت مصادف با 21 رمضان  از ساعت 9 تا 11به صورت زنده در رادیو یزد پخش می‌شود.

رادیو یزد همچنین با تهیه و پخش ویژه برنامه «تمنای وصال» از ساعت ۲۲ تا 3:25 بامداد در شب‌ بیست ویکم ماه مبارک رمضان با همراهی کارشناسان مذهبی در کنار شب زنده داران و روزه داران خواهد بود.

ارتباط زنده با حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و ارتباط با نجف اشرف واطلاع رسانی مراسم شب‌های قدر در اقصی نقاط استان(که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود) و پخش قطعات عرفانی و قرائت دعای جوشن کبیر، مرثیه سرایی، سخنرانی، تلفن‌های و پیامک های مردمی از دیگر بخش های ویژه این برنامه است.

ویژه برنامه «تمنای وصال» 13 اردیبهشت مصادف با شب بیست ویکم ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی حمیدطلایی و گویندگی مسعود خاکی و گزارشگری حسین آقایی روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما