امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشنواره «فیلم کوتاه طنین مسجد»، فرصتی برای تولید آثار فاخر دینی

مشاهده ۳۳۲
۱۴۰۰/۰۲/۱۳- ۱۲:۲۰

بیکی، رئیس کانون مساجد استان گلستان به همراه اعضای کانون مساجد با منتظر حجت، مدیر کل صدا و سیمای استان در خصوص برگزاری پنجمین جشنواره ملی «فیلم کوتاه طنین مسجد» در گلستان گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست، مدیر کل صداوسیمای گلستان از مساجد به عنوان محور وحدت و انسجام مسلمانان و قرارگاهی برای مقابله با توطئه دشمنان اسلام یاد کرد.

 منتظر حجت همچنین از مساجد به عنوان پایگاهی برای جذب جوانان و نوجوانان در جامعه نام برد و بیان داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوانی برای مساجد هستند که فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال می‌کنند و امیدواریم بتوانیم در زمینه معرفی مساجد و کانون‌ها گام های موثری برداریم.

وی در پایان از آمادگی کامل صدا و سیمای استان برای همکاری در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این جشنواره خبر داد و افزود: امروز بایستی با فعالیت های فرهنگی و هنری زمینه را برای جذب جوانان و نوجوانان فراهم کنیم و معتقدیم که هرچه بیشتر به مساجد پرداخته شود شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

در ادامه این دیدار بیکی، رئیس کانون مساجد استان ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل صدا و سیما در خصوص انعکاس فعالیت های کانون مساجد استان گفت: صدا و سیما به عنوان ظرفیتی بسیار مناسب است که می تواند به خوبی مساجد  و فعالیت های آنها را در جامعه به مردم معرفی کند.

بیکی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه طنین مسجد»، تقویت تولید آثار هنر دینی است، گفت: هدف از اجرای این جشنواره پررنگ تر کردن نقش مساجد در جامعه است تا از این طریق مساجد خود را به مردم و به خصوص گردشگران معرفی کنیم و در این زمینه خواستار حمایت صدا و سیمای گلستان از این جشنواره معنوی هستیم.

وی اظهار داشت: این برنامه با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود که در این بین ظرفیت رسانه ای صدا و سیمای استان در بیان توانمندی‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد جایگاه ویژه ای دارد.

امتیاز شما