امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

راهکار رادیو قم برای «بهترین انتخاب»

مشاهده ۲۸۵
۱۴۰۰/۰۲/۱۳- ۱۳:۴۱

رادیو قم همزمان با نزدیک شدن به ایام سرنوشت ساز انتخابات 1400 در برنامه «بهترین انتخاب» به مرور شاخص‌های نامزدهای اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با هدف افزایش آگاهی عمومی درباره چگونگی شرایط و ویژگی‌های رئیس جمهور، نماینده خبرگان رهبری و اعضای شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا و ایجاد شور و نشاط عمومی در برگزاری انتخابات پخش می‌شود.

در این مجموعه چند تن از کارشناسان سیاسی و اعضای هیأت علمی دانشگاه همچون دکتر احمدی، دکتر تلاشان و دکتر آقاجانی  به موضوعات مختلفی از جمله خصوصیات نامزد اصلح، درک نیازها و خواسته‌های مردمی، غربگرایی و تاثیر در تفکرات نامزد انتخاباتی، ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی، تقدم مصالح انقلاب و کشور بر مسائل شخصی و گروهی و  اولویت بندی نیازهای جامعه می‌پردازند.

گزارش مردمی، شما بفرمایید، اصلح در کلام امام و رهبری و آنونس‌های ویژه انتخابات از جمله بخش های برنامه «بهترین انتخاب» است.

برنامه «بهترین انتخاب» به تهیه کنندگی و گویندگی شاهین احمدیان، نویسندگی سکینه میری و گزارشگری شهاب الدین اشرفی، روزهای زوج ساعت 17 از رادیو قم پخش و روزهای فرد در همان ساعت باز پخش می‌شود.

امتیاز شما