امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«یک جهان فریاد» برای فلسطین در روز قدس

مشاهده ۲۷۷
۱۴۰۰/۰۲/۱۵- ۱۳:۴۸

ویژه برنامه «یک جهان فریاد» به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس، از شبکه رادیویی ورزش به سمع شنوندگان می رسد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله رادیویی«یک جهان فریاد» ویژه برنامه ای است که با رویکرد انعکاس روحیه ظلم ستیزی مردم ایران در برابر سرنوشت ملت های مسلمان تحت ستم، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و هم‌ نوایی با همه مسلمانان جهان در دفاع از قدس شریف تدارک دیده شده است.  

پخش گزیده ای از سخنان حضرت امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری، گفت و گو با کارشناسان این حوزه درباره حمایت از جنبش‌های ضد استعماری جهان، همچنین گفت و گو با ورزشکاران و مسئولان ورزش کشور در خصوص اهمیت گرامیداشت این روز و به رسمیت نشناختن ورزشکاران رژیم صهیونیسم و نگاه هنرمندان خارج از کشور نسبت به این رژیم از بخش های مختلف این برنامه است.

امیرحسین رجبی معمار، کارشناس مسائل غرب آسیا، دکتر مهدی غضنفری، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت ایران، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو فراکسیون ورزش مجلس، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو و دکتر سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از جمله میهمانان این برنامه هستند.

ویژه برنامه«یک جهان فریاد» به تهیه کنندگی حسین سلطانی و اجرای سبحان اکرامی، جمعه 17 اردیبهشت ساعت 9 تا 11 از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما