امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همراه با گزارش زنده پرسپولیس-سپاهان و استقلال-ذوب آهن از رادیو ورزش

مشاهده ۱۰۶۱
۱۴۰۰/۰۲/۱۸- ۱۱:۲۵

رادیو ورزش روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت، گزارش زنده رقابت تیم های فوتبال پرسپولیس-سپاهان و استقلال-ذوب آهن را تقدیم فوتبال دوستان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران یکشنبه شب در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سرخپوشان پایتخت با پیروزی در مقابل حریف، به صدر جدول بازخواهند گشت و با یک بازی کمتر، جایگاه سپاهان را پس خواهند گرفت. اما شاگردان نویدکیا نیز در ورزشگاه خانگی خود، به سادگی مغلوب نخواهند شد.
آخرین شکست پرسپولیس در اصفهان، به ۲۰۹۴ روز قبل برمی‌ گردد. جایی که در چارچوب لیگ پانزدهم، تیم سپاهان توانست شاگردان برانکو ایوانکوویچ را ۴-۲ شکست دهد. نکته جالب این‌ که در آن بازی قرمزها ۲-۱ از حریف پیش افتادند، اما ناگهان یک گل به خودی و دو گل توسط عقیلی و خلعتبری، ورق را برگرداند.
گزارش زنده رقابت تیم های پرسپولیس-سپاهان ساعت ۲۰:۱۵ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت، به تهیه کنندگی فتانه سوزنده و صدای گزارشگری از مرکز اصفهان از رادیو ورزش پخش می‌ شود.
از طرفی تیم‌ های فوتبال استقلال و ذوب آهن، در حالی فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که دیدار دو تیم در نیم فصل نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال و ذوب آهن در این فصل ابتدا در هفته هفتم به مصاف هم رفتند که این دیدار در روز ۲۸ آذر برگزار شد و تلاش دو تیم برای دستیابی به دروازه هم نتیجه نداد تا سبزپوشان اصفهان و آبی پوشان تهران، به تقسیم امتیازات در دیداری بدون گل رضایت دهند.
آبی پوشان ۳۴ امتیازی هستند و بازی مستقیم بین سپاهان و پرسپولیس بهترین فرصت برای آنهاست تا فاصله امتیازی با یکی از این دو تیم و یا هر دو تیم را کاهش دهند.
فرهاد مجیدی با توجه به نتایج خوبی که تیمش در آسیا گرفته، با اعتماد به نفس بیشتری روی نیمکت این تیم می‌نشیند و بازیکنان استقلال هم که حالا شخصیت بردهای آسیایی به آنها کمک ویژه‌ای کرده، امیدوارند در این بازی خانگی حداکثر امتیاز را کسب کنند.
دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر، از ساعت ۲۲:۱۵ روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
گزارش زنده رقابت تیم های استقلال-ذوب آهن ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه ۱۹ اردیبهشت به تهیه کنندگی فرماغریب نژاد و با گزارشگری مهرزاد عطاران روی آنتن رادیو ورزش می رود.

امتیاز شما