امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
به منظور ایجاد فضای تعاملی میان مردم و رسانه
به منظور ایجاد فضای تعاملی میان مردم و رسانه

شبکه خطی «آرا» در سامانه تلوبیون راه اندازی شد

مشاهده ۷۲۵
۱۴۰۰/۰۲/۱۸- ۱۲:۱۰
تعداد بازدید:725

معاونت فضای مجازی رسانه ملی با هدف افزایش مشارکت مردم، بیان شاخص های انتخاب اصلح، پوشش برنامه‌های انتخاباتی تولیدی رسانه ملی، ایجاد فضای تعاملی میان مردم و رسانه و ارائه خدمات پخش زنده مشارکتی به رسانه‌های مرجع، شبکه «آرا» را در سامانه تلوبیون راه اندازی کرد.

معاونت فضای مجازی رسانه ملی، با هدف افزایش مشارکت آحاد جامعه و بیان شاخص های انتخاب اصلح و پوشش اکثر برنامه‌های انتخاباتی تولیدی سازمان صدا و سیما و همچنین ایجاد فضای تعاملی میان مردم و رسانه و ارائه خدمات پخش زنده مشارکتی به رسانه‌های مرجع شبکه «آرا» را در سامانه تلوبیون راه اندازی کرد.
با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای اسلامی‌شهر و روستا، پخش آزمایشی شبکه «آرا» از ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز شد و علاقه مندان به موضوعات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی می توانند به صورت شبانه روزی از برنامه‌های تولیدی و تامینی آن استفاده کنند. بخش‌های تولیدی این شبکه شامل دو برنامه زنده و ضبطی است. مأموریت برنامه زنده، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی همراه با آگاهی بخشی با برگزاری گفت و گوهای چالشی و مناظرات موضوعی است.
برنامه دیگر با محوریت رفع شبهات طرح شده در فضای مجازی و شرح و اطلاع رسانی درباره اخبار جعلی است که در قابل استندآپ و به صورت ترکیبی تولید خواهد شد.
یکی از ویژگی‌های شبکه «آرا» ارائه خدمت پخش زنده به برنامه‌های انتخاباتی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی و معتبر کشور است.
بر اساس این خدمت برنامه‌های انتخاباتی خبرگزاری‌ها بر اساس کنداکتور معین از ظرفیت بیش از ۱۳ میلیون مخاطب تلوبیون بهره مند خواهند شد.
در بخش برنامه‌های تامینی هم، محتواهای انتخاباتی معاونت های حوزه پیام سازمان در تامین و تقطیع جذاب در اداره کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی بر اساس دوره‌های زمانبندی ستاد انتخابات در کنداکتور ۴ الی ۶ ساعته تامین و در شبکه آرا پخش خواهد شد.

امتیاز شما