امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همگام با انتخابات در شبکه استانی کرمان

مشاهده ۳۶۳
۱۴۰۰/۰۲/۱۹- ۰۸:۵۱

صداوسیمای کرمان در قالب ویژ‌ه‌برنامه‌های مختلف به اهمیت موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به همین منظور در سیمای استانی کرمان «شور حضور» با حضور کارشناسان مختلف حوزه‌های حقوقی و سیاسی با موضوع انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری تولید  می‌شود. 

کلام رهبری در مورد انتخابات، وله انتخاباتی، حدیث، گزارش، مقایسه انتخابات ایران با سایر کشورها و پرداختن به موضوعاتی چون انتخاب، اعتماد به نفس، امید وخود باوری و مسئولیت پذیری از بخش‌های این برنامه است.

«شور حضور» را محمود علیپور تهیه، محمود نوحی کارگردانی، علیرضا نجیب زاده تصویر برداری، وحید یوسف زاده و راضیه علیپور  هم اجرا می‌کنند. این برنامه 45 دقیقه‌ای روزهای سه شنبه، ساعت 22 از سیمای مرکز کرمان به نمایش در می‌آید.

ویژه برنامه تلویزیونی «برای وطنم» هم به تهیه کنندگی محمد رضا نامجو و گزارشگری  ریحانه بلوچ و مژده بیگدلی  در قالب مصاحبه، نریشن، کپشن و کلام رهبری  به مدت 4 دقیقه در 3 تایم در روز پخش می‌شود. یک تایم ثابت ساعت 21:45 و دو نوبت بازپخش می‌شود. 

در صدای مرکز کرمان هم در برنامه‌های «میز انتخاب» و «جلوه‌های همدلی» به موضوع انتخابات پرداخته می‌شود. در برنامه «جلوه‌های همدلی» به تهیه کنندگی نرگس عسکرپور در قالب بخش های گزارشی، کارشناسی، کلام رهبری، آنونس و گفتار مجری به مقوله انتخابات پرداخته می‌شود. گویندگی این برنامه بر عهده حکیمه شیروانی و گزارشگر آن فتانه نجابتی است. این برنامه یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت  17 از رادیو کرمان پخش می‌شود.

«میز انتخاب» نیز با ساختار میزگرد و با بخش‌های کارشناسی، گزارش، مطالب انتخاباتی و گفت‌وگوهای موضوعی با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه را نرگس عسکرپور تهیه و عباس عباسپور اجرا می‌کند. «میز انتخاب» دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 9:15 از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می‌شود.

معاونت فضای مجازی هم با تولید و پخش مجموعه انیمیشن «دولخ» (گردو خاک) در 8 قسمت، مجموعه نمایش عروسکی «مزن جوش»، موشن گرافیک خبرهای انتخاباتی، باز نشر برنامه‌های صدا، سیما و خبر، مجموعه کمیک موشن «مرد میدان» و ایجاد صفحه ویژه انتخابات در وب سایت صدا وسیمای کرمان به موضوع انتخابات می‌پردازد.

معاونت خبر  هم در مجموعه‌های گزارش های خبر تلویزیون در قالب  بسته‌های خبری و گزارش های خبری، روی خط خبر، تریبون آزاد و خبر مکتوب به مدت 2400 دقیقه و  در رادیو  هم به مدت  1900 دقیقه در قالب گزارش خبری، خبر مکتوب و  روی خط خبر  و همچنین بارگذاری بسته‌های انتخاباتی در کانال خبرگزاری به این مهم پرداخته است.

 

امتیاز شما