امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

پویش بزرگ «من رأی می‌دهم» در مازندران

مشاهده ۷۱۷
۱۴۰۰/۰۲/۲۰- ۱۱:۰۷

مدیرکل صداوسیمای مازندران از ساخت برنامه‌های مختلف و راه‌اندازی دو پویش «من رأی می‌دهم» و «طنز و نمایش‌های انتخاباتی» با هدف بصیرت افزایی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هادی ابراهیمی، مدیرکل صداوسیمای مازندران، در نشست اعضای هیأت اندیشه ورز دفتر نظارت بر انتخابات مازندران ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو با بیان اینکه در حال حاضر مورد هجوم ۲۸۰ شبکه تلویزیونی و ۴۰۰ شبکه رادیویی دشمن هستیم، گفت: آن‌ها به دنبال بی رغبت کردن مردم نسبت به انتخابات پیش رو و بحرانی نشان دادن جامعه هستند. ابراهیمی‌با اشاره به راه اندازی توطئه‌های انتخاباتی دشمنان از حدود دو سال قبل در فضا‌های مجازی افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، به هر قیمت و روشی در پی ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی‌بوده و رسانه ملی در برابر این هجمه‌ها، مقابله و نقش آفرینی می‌کند. وی در ادامه به تشکیل ستاد انتخابات از ۸ ماه گذشته در رسانه استانی اشاره کرد و از ساخت برنامه‌های مختلف و راه‌اندازی دو پویش «من رای می‌دهم» و «طنز و نمایش‌های انتخاباتی» با هدف بصیرت افزایی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی خبر داد.
 حجت الاسلام زکوی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری در مازندران هم در این نشست، اولویت نظام را مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، یکی از اولویت‌های دولت آینده محسوب شده و رأی بالای مردم به رئیس جمهور آینده می‌تواند در حل این مشکلات بسیار تأثیرگذار باشد.

امتیاز شما