امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های رادیو استانی یزد برای استقبال از عید سعید فطر

مشاهده ۲۷۴
۱۴۰۰/۰۲/۲۰- ۱۱:۰۸

رادیو استانی یزد در قالب ویژه برنامه‌های مختلف مخاطبانش را در عید فطر همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یکی از این برنامه‌ها، ویژه‌ برنامه «عید بندگی» نام دارد که همزمان با عید سعید فطر از ساعت 7 تا 8 صبح  پخش می‌شود.

آداب و رسوم عید سعید فطر در یزد، انعکاس فعالیت های کمیته امداد و برخی مؤسسات خیریه به مناسبت روز عید فطر، گفت و گو با شاعران، آشنایی با خواننده جوان یزدی، ارتباط تلفنی مردم و پیامک مخاطبان از بخش های این برنامه است.

گزارش مردمی، مباحث کارشناسی در خصوص عید سعید فطر، پرداخت زکات فطریه، گسترش فرهنگ جشن و شادمانی عید فطر در بین مسلمانان و همدلی با آسیب دیدگان بیماری کرونا از دیگر موضوعات و بخش های برنامه «عید بندگی» است.

این برنامه به تهیه کنندگی محمدجلال اقتصادی، گویندگی مهدیه شریفی، نویسندگی مریم جعفرنیا و گزارشگری محمدحسین آقایی،  پنج شنبه 23 اردیبهشت پخش می‌شود.

ویژه برنامه «عیدانه» نیز روز پنجشنبه 23 اردیبهشت مصادف با یکم شوال از ساعت 9 تا11به تهیه کنندگی حسین شفیع و نویسندگی مریم تقی زاده و گزارشگری مژگان سازنده و همچنین در روز جمعه 24 اردیبهشت مصادف با دوم شوال از ساعت 9 تا11به تهیه کنندگی فرانک سعیدی و گویندگی مهدیه شریفی و محمد میروکیلی تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما