امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گزارش زنده دیدار بارسلونا-لوانته و چلسی-آرسنال از رادیو ورزش

مشاهده ۲۵۰
۱۴۰۰/۰۲/۲۱- ۱۱:۱۴

شبکه رادیویی ورزش چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت، رقابت تیم های فوتبال بارسلونا-لوانته و چلسی-آرسنال را به صورت زنده برای علاقه مندان گزارش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لوانته و بارسلونا بامداد چهارشنبه در چارچوب بازی‌ های هفته ۳۶ فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگا به مصاف هم می روند.
لوانته در ده بازی اخیر خود در لالیگا، ۷ شکست و ۲ پیروزی داشته و در پنج بازی اخیرش بردی کسب نکرده است. با این حال، لوانته همیشه در تقابل های خانگی خود با بارسلونا، برای کاتالان‌ ها دردسرساز شده است. لوانته با وجود این که فصل خوبی را سپری نمی‌ کند و وضعیت چندان خوبی در جدول ندارد، دو گلزن خوب و چارچوب شناس در نوک خط حمله اش دارد که روی هم ۲۳ گل زده اند. آن‌ها در این فصل یک برد و یک تساوی مقابل اتلتیکو مادرید و یک برد و یک باخت مقابل رئال مادرید داشتند و نقش زیادی در کاهش اختلاف اتلتیکو مادرید با تیم های دوم و سوم ایفا کردند.
بارسلونا در هفته گذشته لالیگا فرصت این را داشت که با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و با توجه به تساوی رئال مادرید مقابل سویا، در صدر جدول لیگ قرار بگیرد، اما مانند همیشه که در بازی‌ های بزرگ، تیم کومان راه پیروزی را گم می‌ کند، این بار نیز ترک عادت نکرد و به تساوی رضایت داد. حال در کورس قهرمانی لالیگا، برای بارسلونا همه چیز به نتایج تیم های مادریدی بستگی دارد و بارسلونا اگر خواهان قهرمانی است، باید هر سه بازی پیش روی خود را ببرد و سپس منتظر لغزشی از سوی مادریدی‌ ها باشد. لیونل مسی، جوردی آلبا، جرارد پیکه، فرنکی دی یونگ، آنتوان گریزمان و اسکار مینگزا، شش بازیکن بارسلونا هستند که در صورت دریافت کارت زرد در این دیدار، از بازی با سلتاویگو محروم می‌ شوند و کار را برای بارسلونا سخت می‌ کنند.
گزارش زنده رقابت تیم های بارسلونا-لوانته ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه 22 اردیبهشت به تهیه کنندگی فرما غریب نژاد و با گزارشگری شهاب قاسمی‌ پخش می‌شود.
از طرفی تیم‌های فوتبال چلسی و آرسنال در قالب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه شب در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم می روند.
گزارش زنده رقابت تیم های چلسی-آرسنال ساعت ۲۳:۴۵ چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت، به تهیه کنندگی هوشنگ للهی و با گزارشگری آرش اسدی از رادیو ورزش روی آنتن می رود.

امتیاز شما