امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

سلام ویژه مردم آذربایجان شرقی به امام رضا (ع)

مشاهده ۲۱۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۱- ۱۱:۴۱

ویژه برنامه «تانیش» آیینه تمام نمای عشق و ارادت مردم استان آذربایجان شرقی به ساحت مقدس حضرت امام رضا (علیه السلام) است که از شبکه سهند روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هدف اصلی این برنامه ترویج سبک زندگی و نشاط رضوی، به تصویر کشیدن میزان عشق و ارادت مردم استان به هشتمین پیشوای شیعیان جهان و  معرفی  فعالیت گروه‌های مختلف مردم استان در ارتباط با آقا امام رضا (علیه السلام) است.

 در «تانیش»آیتم های مختلفی چون صحبت های کارشناسان مذهبی و بررسی ابعاد مختلف زندگی پر برکت ایشان در مدینه و سپس در ایران و تاثیر حضور ایشان در کشورمان گنجانده شده است. حضور میهمانان رضوی در برنامه و صحبت در خصوص فعالیت های نمایندگی آستان قدس در استان، اجرای گروه‌های دانش آموزی،  تواشیح، دعوت و معرفی هنرمندان بومی حوزه‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، عکاسی، نویسندگی، خوشنویسی، خوانندگی و اجرا  که آثاری مرتبط با امام رضا (ع) خلق کرده اند، معرفی کتب رضوی، اجرای مسابقه رضوی در بین بینندگان و اعطای جوایز نفیس برای 8 نفر در هر برنامه به نیت امام هشتم و همچنین قرائت زیارت امین الله توسط قاریان و مداحان برتر استان از دیگر بخش های این برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی یوسف جوانبخت و با مشارکت دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی هر چهارشنبه رأس ساعت 8:00 بعد از ظهر به مدت 20 دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما