امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن عید فطر در شبکه استانی جهان بین

مشاهده ۲۷۸
۱۴۰۰/۰۲/۲۱- ۱۳:۵۸

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تدارک ویژه برنامه های متنوع و سرگرم کننده به استقبال عید سعید فطر می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به همین منظور معاونت سیمای جهان بین با برنامه‌های «عید مهربانی» و «عید عاشقی» لحظات شادی برای بینندگان خود در روز عید سعید فطر رقم می زند.

برنامه «عید مهربانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان کریمی در دو قسمت (روز عید فطر و روز بعد) از ساعت 10 تا 11:30 با اجرای عماد صدری نژاد و مینا حیدری به تصویر در می آید. دعوت از کارشناس مذهبی، گفت وگوی ویژه عید فطر، تولد دوباره انسان، روز همبستگی و وحدت بندگان الهی، نمایش طنز مش عامو با بازی محمدرضا لله گانی در کنار مجریان و ارائه دیالوگ های شاد به زبان محلی، گزارش های طنز مردمی، دعوت از خوانندگان و شاعران استانی، دعوت از گروه‌های سرود و تواشیح، موسیقی تصاویر مفرح، پخش پیامک های مخاطبان و دعوت از کادر درمان و بهبود یافتگان از کرونا از بخش های بسیار دیدنی این برنامه تلویزیونی هستند.

«عید عاشقی» یکی دیگر از ویژه برنامه‌های سیمای استانی است که در دو قسمت (روزعید فطر و روز بعد) به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت از ساعت 20:30 تا 22 تقدیم بینندگان می‌شود. حضور شاعران و خوانندگان استان در برنامه، شاهنامه خوانی، طنز زیبای مش نوروز با بازی مهدی رزازی در کنار مجریان، موسیقی و ترانه‌های شاد، صحبت های کارشناسی ویژه عید سعید فطر و پرداختن به اعمال مستحبی این روز، پیامک و گزارش های شاد مردمی از بخش های متنوع این برنامه هستند که با اجرای ابوالفضل هادی پور و فخری قائدی از سیمای جهان بین تقدیم هم استانی‌ها می‌شود.

معاونت صدای جهان بین هم با برنامه‌های «عیدانه» و «شکرانه» عید رمضان را جشن می‌گیرد.

برنامه رادیویی «شکرانه» روز عید فطر از ساعت 10 تا 12 به تهیه کنندگی سیاووش قربانی پور، گویندگی شهلا جمشیدیان و گزارشگری مجید عالی پور، لحظه‌های به یاد ماندنی برای شنوندگان به ارمغان می آورد. بسته‌های صوتی شامل عید فطر در شعر شاعران و روایات، دعوت از کارشناس مذهبی و گفت و گو در مورد احکام روز عید، ارتباط با دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه و هواشناسی استان، آداب و رسوم مردم استان در روز عید فطر، گزارش از تلاشگران کادر درمان و خیران و کمک های مؤمنانه مردم در ماه مبارک رمضان، پادکست و بسته‌های موضوعی از بخش های مختلف برنامه «شکرانه» هستند.

«عیدانه» دیگر برنامه این شبکه رادیویی نیز به تهیه کنندگی کبری موسوی، گویندگی فرزین مظفری و گزارشگری علیرضا فیاض، روز بعد از عید فطر از ساعت 10 تا 12 روی آنتن می رود. بخش جذاب نمایشی مش عیدی با بازی مهدی طاهری و حضور در کنار مجری برنامه، گزارش شاد مردمی، گزارش ویژه ممنوعیت های کرونایی، استندآپ کمدی و بخش های کوتاه نمایشی، پیامک ها و تلفن‌های مخاطبان، حضور خوانندگان استانی در برنامه، موسیقی و ترانه‌های شاد، نمایش های کوتاه طنز و بسته‌های صوتی همکاران افتخاری از بخش های شنیدنی و جذاب این برنامه هستند.

معاونت خبر مرکز هم با پخش 3 خبر مکتوب به مدت 5 دقیقه، 3 گزارش رادیویی و تلویزیونی به مدت 7 دقیقه و 18 پخش خبری محلی رادیویی و تلویزیونی به مدت 27 دقیقه، بهار ایمان را جشن گرفته و همراه دیگر روزه داران، دست های خود را برای گرفتن عیدانه به آسمان بلند می‌کند.

معاونت فضای مجازی نیز با تولید و انتشار پوستر، اینفوگرافیک و عکس نوشت با موضوع عید سعید فطر، وله و پادکست، معرفی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در فضای مجازی، ایجاد و بارگذاری صفحه ویژه در وب سایت مرکز، استفاده از ظرفیت اپلیکیشن جهان‌بین همراه و بهره‌گیری از ظرفیت پیام‌رسان‌ها، عید بزرگ مسلمانان را گرامی می دارد.

امتیاز شما