امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جشن بزرگ عید عاشقان در جزیره زیبای کیش

مشاهده ۶۱۴
۱۴۰۰/۰۲/۲۲- ۰۹:۰۷

ویژه برنامه‌های صداوسیمای کیش به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت رادیو کیش برنامه «جشن مه نو» را در ساختار کلامی، پیامی و آوایی روی آنتن می‌برد. این برنامه در برگیرنده بخش های مختلفی از جمله گزارش، مباحث کارشناسی، گفت و گو با یک شاعر بومی و همچنین یک هنرمند اهل جزیره، ارتباط با شبکه‌ها و مراکز استانی، آداب و رسوم اقوام در عید فطر، طنز و سرگرمی و نمایش، عید فطر در آیینه شعر و ادب فارسی و موسیقی‌های مفرح و عیدانه است. «جشن مه نو» به تهیه کنندگی راحله اکبری و امیررضا هاشمی، پنجشنبه و جمعه، بیست و سوم و بیست و چهارم اردیبهشت از ساعت 10:00 تقدیم مخاطبان می‌شود.

 سیمای کیش هم  با ویژه برنامه «عید عاشقان» و «جنگ عیدانه» مخاطبانش را در عید سعید فطر همراهی می‌کند. «عید عاشقان» به تهیه کنندگی مهدی روحی  از ساعت 6:40 روز عید از سیمای مرکز کیش پخش می‌شود. پخش زنده مراسم نماز عید فطر و خطبه‌ها از شبکه کیش و شبکه‌های سراسری از بخش های این برنامه است.

«جنگ عیدانه» دیگر برنامه عیدانه سیمای کیش است که به تهیه کنندگی رضا حاتمی، در دو قسمت 50 دقیقه ای، ساعت 21 از شبکه کیش پخش می ­شود. این برنامه متشکل از بخش های مختلفی از جمله گزارش های شاد مردمی، نماهنگ، وله و مسابقه با حضور هنرمندان و خوانندگان بومی و محلی  است.

امتیاز شما