امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش بازی‌های لیگ برتر فوتسال و فوتبال از شبکه سهند

مشاهده ۲۵۵
۱۴۰۰/۰۲/۲۲- ۰۹:۴۵

رقابت تیم های آذربایجانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال و فوتبال از طریق امواج رادیویی و تلویزیونی شبکه سهند میهمان خانه‌های هواداران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم فوتسال مس سونگون، و تیم های تراکتور تبریز و ماشین سازی به ترتیب روزهای پنجشنبه ، جمعه و یکشنبه به دیدار حریفان خود می روند.

بر اساس برنامه اعلامی فدراسیون، تیم مس سونگون در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، روز پنجشنبه 23 اردیبهشت در سالن پورشریفی تبریز از ساعت 16:00به دیدار تیم کراپ الوند می رود. قضاوت این دیدار بر عهده مجید فراهانی، مجید اکبری، محمد داودپور و یوسف افضلی است.  

 تراکتور تبریز هم روز جمعه در تبریز میزبان صنعت نفت آبادان است. این بازی از ساعت 18:30 به داوری محمدحسین زاهدی فرد، حسین مرادی،  علی احمدی و سعاد وفاپیشه برگزار می‌شود. ماشین سازان هم یکشنبه میهمان تیم نفت مسجدسلیمان هستند و از ساعت 19:25 با داوری محمد رضا تارخ، حامد صفایی، سعید زیبا و علیرضا حیدرپناه مقابل این تیم بازی می‌کنند.

این بازی‌ها همچون هفته‌های قبل از برنامه تلویزیونی «گل» به تهیه کنندگی جولا و برنامه رادیویی «گزارش ورزشی» به تهیه کنندگی ناصر ژرفی به صورت مستقیم و زنده تقدیم علاقه مندان می‌شود.

امتیاز شما