امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

گزارش زنده دیدار بارسلونا و سلتاویگو را از رادیو ورزش بشنوید

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۰/۰۲/۲۶- ۱۰:۱۸

گزارش رقابت تیم های فوتبال بارسلونا و سلتاویگو، یکشنبه ۲۶ اردیبهشت به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش روی موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بارسلونا و سلتاویگو امشب در چارچوب بازی‌ های هفته ۳۷ فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا به مصاف هم می روند.
بارسلونا پس از نتایج ضعیف خود در هفته‌ های اخیر، خود را بیش از پیش دور از جام می‌بیند، اما باز هم به امید لغزش رقیبان مادریدی خود و برای این که فصل را در جایگاه بدتری به پایان نرساند، باید بازی‌های باقی مانده اش را ببرد. بارسلونا در این هفته‌ ها فرصت صدرنشینی در لالیگا را داشت، اما شکست مقابل گرانادا و سپس تساوی مقابل اتلتیکو مادرید و لوانته، شرایط را برای آن‌ ها بسیار دشوار کرد و تیم کومان باز هم سر بزنگاه کم آورد. رونالد کومان نیز این روزها روی لبه تیغ راه می رود و اگر می خواهد شانسش برای ماندن روی نیمکت بارسلونا افزایش یابد، باید دو بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد.
سلتاویگو که در رده هشتم است، روزهای خوبی را سپری می‌کند و حتی امید دارد که با لغزش رقبای خود در کسب سهمیه لیگ اروپا، به رده‌های بالاتر صعود کرده و فصل بعد در اروپا حاضر باشد. سلتاویگو هر چهار بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته که البته سه بازی در خانه بوده است. خط حمله سلتاویگو با حضور یاگو آسپاس به قدرتمندی خط حمله سویا است اما خط دفاعی این تیم ضعیف ظاهر شده و همین امر امتیازات زیادی را از آن‌ها گرفته است.
گزارش زنده رقابت تیم های بارسلونا و سلتاویگو، ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت به تهیه کنندگی وحید شهریور رحیمی و با گزارشگری خسرو والی زاده از رادیو ورزش تقدیم فوتبال دوستان می‌شود.

امتیاز شما