امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش زنده دیدار پرسپولیس-شاهین بندر عامری و استقلال-ذوب آهن از رادیو ورزش

مشاهده ۲۸۲
۱۴۰۰/۰۲/۲۷- ۱۰:۰۷

شبکه رادیویی ورزش گزارش رقابت تیم های فوتبال پرسپولیس-شاهین بندر عامری و استقلال-ذوب آهن را به صورت زنده تقدیم علاقه مندان به فوتبال می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به نظر خوش شانس بوده که قرار است سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم دسته دومی‌ شاهین بندرعامری برود. اما واقعیت آن است که در جام حذفی نمی‌ توانید هیچ تیمی را دست کم بگیرید. پرسپولیس با برانکو هم مقابل قشقایی شیراز که آن زمان در لیگ دسته دوم حضور داشت، شکست خورد و از گردونه رقابت‌ ها در اولین بازی کنار رفت. قطعا بازیکنان و مربیان پرسپولیس آن شکست غافلگیرانه‌ را به یاد دارند و می‌ دانند که بازی در بوشهر و مقابل تیمی‌ که سراسر انگیزه است، کار آسانی نیست.
بندر عامری روستایی از توابع بخش دلوار در شهرستان تنگستان است که در ۷۰ کیلومتری بوشهر قرار دارد. این روستا جمعیت زیادی ندارد، اما به واسطه اسکله‌ ای که اطراف آن قرار گرفته، کشتی‌ های زیادی در این بندر رفت و آمد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنند. مردم روستا کار تجاری انجام می‌ دهند و کل درآمدشان از همین اسکله است. حالا قهرمان چهار دوره لیگ برتر به مصاف تیمی از تنگستان می‌ رود تنگستانی که به نام دلیرانش مشهور است.
رضا نظرزاده، سرمربی شاهین بندرعامری درباره تقابل با فینالیست لیگ قهرمانان آسیا می‌ گوید: بازیکنان ما انگیزه فوق‌ العاده‌ای دارند. در این یک هفته به حدی با انگیزه تمرین کرده‌ اند که اگر برای دیدارهای لیگ دسته دو چنین تمرینی انجام می‌ دادند، راحت صدرنشین گروهمان بودیم. برنامه‌ هایی برای شگفتی سازی در این مسابقه داریم و می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم.
به این ترتیب پرسپولیس می‌ داند که کار راحتی در میدان ندارد و قرمزپوشان تهرانی نمی‌ خواهند در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی غافلگیر شوند، ولی حریفش بسیار با انگیزه است. همین مسئله بازی را تماشایی می‌کند.
گزارش زنده رقابت تیم های پرسپولیس-شاهین بندر عامری، ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به تهیه کنندگی محسن افضلی و با گزارشگری صالح احمدی از رادیو ورزش پخش می‌ شود.
گفتنی است تیم های استقلال و ذوب آهن نیز چهارشنبه 29 اردیبهشت با یکدیگر روبرو می‌شوند.
گزارش زنده رقابت تیم های استقلال-ذوب آهن را می توانید ساعت ۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی وحید شهریور رحیمی و گزارشگری خسرو والی زاده از رادیو ورزش بشنوید.

امتیاز شما