امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن ایثار و پیروزی در شبکه جهان بین

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۰/۰۳/۰۱- ۱۳:۵۲

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش برنامه‌های مختلف این روز را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف در دوران دفاع مقدس بوده است، به همین مناسبت سیمای استانی شبکه جهان بین با تهیه و تولید برنامه‌هایی یاد و خاطره دلاورمردی‌های عملیات بیت المقدس را ارج می نهد. سیمای جهان‌بین در برنامه «چشم انداز» با دعوت از فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، در خصوص عملیات بیت المقدس و رشادت ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام که منجر به آزادسازی شهر خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی شد، گفت‌وگو می‌کند و یاد و خاطره آن روزها را گرامی می دارد. میان برنامه، سرود و موسیقی از دیگر بخش های این برنامه هستند که به تهیه کنندگی هوشنگ رحیمی، کارگردانی فرحناز حاتم پوری، اجرای سیدجلیل رضوی و تدوین خدیجه ملک پور، روز دوشنبه سوم خرداد ماه ساعت 18 تقدیم بینندگان می‌شود. برنامه تلویزیونی «زیر یک سقف» هم با دعوت از رزمندگان غیور استان که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، خاطره فداکاری‌های مردان غیرتمند آن دوران را زنده و مرور می‌کند. این برنامه با دعوت از کارشناسان خبره پیرامون سوم خرداد، درباره روز مقاومت و پیروزی و دلیری بسیجیان و غیورمردان ایران اسلامی صحبت کرده و مخاطبان جوان را با حال و هوای آن روزها بهتر آشنا می‌کند. «زیر یک سقف» به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی، اجرای سوسن حبیبی و پریسا شیرازی، روز دوشنبه ساعت 10 از سیمای جهان بین پخش می‌شود. ارتباط زنده تصویری با صدا و سیمای مرکز آبادان و پخش تصاویر و گزارش هایی از شهر قهرمان پرور خرمشهر از دیگر برنامه‌های معاونت سیمای جهان بین برای گرامیداشت سوم خرداد است. این ارتباط تصویری در روز سه شنبه چهارم خرداد مصادف با روز دزفول، «روز مقاومت و پایداری» برقرار خواهد شد.

با فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر معاونت صدای استانی، ویژه برنامه «خرمشهر معجزه عشق» را روی آنتن می‌برد. این برنامه به تهیه کنندگی شهرزاد شاهسمندی، گویندگی و نویسندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مرضیه نادری، ساعت 9 روز دوشنبه سوم خرداد از صدای جهان‌بین پخش می‌شود. ارتباط تلفنی با صدا و سیمای مرکز آبادان و مرور خاطرات عملیات بیت المقدس و حال و هوای خرمشهر در آن روزها، گپ و گفت با یکی از رزمندگان دلاور استان که در عملیات بیت المقدس حاضر بوده است، پادکست، بسته‌های صوتی، پیامک و تلفن‌های مردمی، گزارش، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، موسیقی و ترانه از بخش های بسیار متنوع این برنامه هستند.

معاونت خبر چهارمحال و بختیاری هم با پوشش رویدادهای خبری در شهرستان‌های مختلف استان، تهیه گزارش سه دقیقه ای از نقش رزمندگان غیور استان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، شهر مقاومت و همبستگی در سه بخش تلویزیون و دو بخش رادیو و بارگذاری خبرها در صفحه خبرگزاری و کانال های فضای مجازی، این رویداد عظیم و ماندگار تاریخی را ارج می نهد.

معاونت فضای مجازی هم با تهیه و تولید 4 پوستر و عکس نوشت، تولید یک ویدئوکست، اطلاع رسانی از رویدادهای آزادسازی خرمشهر و انعکاس اخبار در بسترهای مختلف فضای مجازی و سایت مرکز، خاطرات سوم خرداد را در یادها زنده و ماندنی می‌کند.

امتیاز شما