امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

حکایت پایتخت مقاومت و پایداری در ویژه برنامه «الف دزفول»

مشاهده ۶۴۷
۱۴۰۰/۰۳/۰۲- ۱۰:۳۰

این روزها صداوسیمای خوزستان در قالب ویژه‌برنامه‌های مختلف، راوی حکایت مقاومت و پایداری دلیرمردان دزفولی در روز چهارم خرداد است، روزی که به نام «دزفول، روز مقاومت و پایداری» نامگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به همین مناسبت سیمای استانی خوزستان، مجموعه «الف دزفول» را در 9 قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی حسین خلف سیدی و کارگردانی داوود گلزار تولید و پخش می‌کند. این برنامه  با هدف انعکاس خاطرات مقاومت و پایداری مردم این دیار در دوران دفاع مقدس و معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های دزفول، به صورت زنده از محل باغ موزه دفاع مقدس این شهر پخش می‌شود. وزیر دادگستری، فرمانده ارشد سپاه حضرت ولیعصر (عج)، محقق عاشورایی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و حاج صادق آهنگران از مهمانان ویژه این برنامه هستند. پخش برنامه «الف دزفول» از تاریخ  28 اردیبهشت شروع شده و تا  4 خرداد همزمان با روز نکوداشت پایتخت مقاومت و پایداری از طریق ارتباط زنده با مراکز استان‌ها تقدیم مخاطبان می‌‌شود. 

ویژه برنامه‌ «الف دزفول» در حوزه صدا نیز به تهیه کنندگی امید خسروی و گویندگی جمشید ذلقی، سه‌شنبه چهارم خرداد، ساعت 19:00 به مدت 55 دقیقه به صورت زنده تقدیم مخاطبان برنامه‌های رادیویی می‌شود.

 

امتیاز شما