امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

از سودای ایثار تا خاکریز خاطره در شبکه استانی فارس

مشاهده ۲۱۷
۱۴۰۰/۰۳/۰۲- ۱۲:۲۴

صدا و سیمای فارس با تدارک ویژه‌برنامه‌های مختلف سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی‌ دارد و راوی حکایت حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از مهم‌ترین این برنامه‌ها در حوزه سیما، ویژه‌برنامه ترکیبی «سودای ایثار» است که به مدت 90 دقیقه در سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پخش می‌شود. برنامه گفت‌وگو محور «بازتاب» هم به مدت 50 دقیقه و «خوشا شیراز» به مدت 120 دقیقه از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در گرامیداشت این حماسه تاریخی است. 

رادیو فارس هم با برنامه‌های «خرمشهر سلام» به مدت 120 دقیقه، شبانه «شب چراغ» به مدت 90 دقیقه، «گفت‌وگو» به مدت 45 دقیقه، میزگرد «زیر ذره بین» به مدت 60 دقیقه، «نارنجستان» به مدت 90 دقیقه، «تاریخ شفاهی جنگ» به مدت 135 دقیقه و «خاکریز خاطره» به مدت 15 دقیقه تلاش می‌کند این رویداد غرورآفرین را به خوبی پوشش دهد. علاوه بر این ویژه برنامه‌ها، صداوسیمای فارس در برنامه‌های روزانه خود نیز به رویداد سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان به طور ویژه می‌پردازد .

معاونت فضای مجازی شبکه فارس هم با انتشار و طراحی بنر و پوستر به منظور استفاده در وب سایت شبکه‌های اجتماعی، تقطیع برنامه‌های صداوسیما و انتشار آن‌ها در فضای مجازی و تولید چند نماهنگ در خصوص سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به استقبال این رویداد بزرگ رفته است.

معاونت خبر مرکز فارس هم با تولید گزارش های مردمی و مصاحبه با شخصیت‌های استانی و پوشش مراسم های مختلف با موضوع سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را گرامی می‌دارد.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما