امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پخش گل بانگ مقاومت و پیروزی از رادیو صبا

مشاهده ۳۴۵
۱۴۰۰/۰۳/۰۲- ۱۲:۲۹

رادیو صبا دوشنبه 3 خرداد در برنامه های «عصر صبا»، «صباهنگ»، «خاطره خاکریز» و «رادیو شصت»، سالروز آزادی خرمشهر را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «عصر صبا» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، از رادیو صبا شنوندگان را همراهی می‌کند. خاطره بازی، ارتباط با گزارشگر خرمشهر و گفت و گو با خواننده خرمشهری دوران جنگ، غلام کویتی‌ پور از بخش های برنامه است که دوشنبه 3 خرداد ساعت 17 به صورت زنده با اجرای مهدی پر روی آنتن می رود.
برنامه «رادیو شصت» که برنامه ای خاطره انگیر برای دهه شصتی‌ ها است، با پخش ترانه‌ ها و سرودهای روزهای آزادی خرمشهر، به گرامیداشت این روز می‌ پردازد. این برنامه را می توانید فردا ساعت 15:30 به تهیه کنندگی نسیم السادات صباغان از رادیو صبا بشنوید.
در برنامه «خاطره خاکریز»  سید‌مرتضی میریان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خاطرات روزهای آزادی خرمشهر را روایت می‌کند. این برنامه را می توانید به تهیه کنندگی زینب برومند، امشب ساعت 23 به مدت 15 دقیقه از رادیو صبا دنبال کنید.
برنامه موسیقی محور «صباهنگ» با پخش ترانه‌ های خاطره انگیز روزهای آزادی خرمشهر، سالروز آزادی این شهر را جشن می‌گیرد. این برنامه 3 خرداد ساعت 18 به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی و اجرای فریبا باقری پخش می‌شود.
گفتنی است رادیو صبا همزمان با سایر شبکه‌ های رادیو، با پخش بانگ مقاومت و پیروزی ساعت 11 صبح  3 خرداد، این روز را گرامی می دارد.

امتیاز شما