امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در نشست مشترک مدیر کل صدا و سیمای ایلام با رئیس بسیج مداحان کشور تأکید شد
در نشست مشترک مدیر کل صدا و سیمای ایلام با رئیس بسیج مداحان کشور تأکید شد

گسترش و ترویج فرهنگ دینی و معنوی در برنامه های مرکز ایلام

مشاهده ۲۵۰
۱۴۰۰/۰۳/۰۳- ۰۹:۱۱
تعداد بازدید:250

در نشست مدیر کل صدا و سیمای ایلام با رئیس بسیج مداحان کشور و رئیس و اعضای بسیج مداحان استان بر تقویت تعامل و هماهنگی میان رسانه استانی با هیأت های مذهبی و بسیج مداحان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بازوند، مدیر کل صدا و سیمای ایلام در این نشست ضمن تأکید بر تقویت تعامل و هماهنگی میان رسانه استانی با هیأت های مذهبی و بسیج مداحان استان گفت: تولید و پخش برنامه‌های فاخر و پر محتوای معنوی و مذهبی و استفاده از مداحان استان در مناسبت های مختلف، همواره در دستور کار معاونت های رسانه استانی است. بازوند با تأکید بر حضور همیشگی کارشناسان مذهبی و مداحان اهل بیت علیهم السلام در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای ایلام افزود: در بسیاری از مناسبت های مختلف مذهبی و فرهنگی از ظرفیت مداحان و کارشناسان مذهبی استان برای تبیین بیانات مقام معظم رهبری و تبلیغ دستاوردهای نظام بهره می‌گیریم.

یوسف ارجونی، رئیس بسیج مداحان کشور نیز ضمن قدردانی از همراهی و همکاری رسانه استانی با سازمان بسیج مداحان استان گفت: با کمک رسانه استانی به دنبال گسترش و ترویج فرهنگ دینی، مذهبی و معنوی در جامعه هستیم. ارجونی بر آموزش و پرورش در جامعه مداحان تأکید کرد و گفت: شناسایی و معرفی مداحان شاخص استان، پوشش مسابقات مداحی در حوزه نوگلان حسینی و برگزاری اجلاسیه پیر غلامان به صورت کشوری و استانی از جمله برنامه‌های بسیج مداحان کشور و استان است که در این خصوص خواستار همکاری و تعامل پیش از بیش صدا و سیمای ایلام با بسیج مداحان استان هستیم.

 

امتیاز شما