امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

روایت شبکه استانی دنا از روزی که خرمشهر آزاد شد

مشاهده ۳۲۲
۱۴۰۰/۰۳/۰۳- ۰۹:۵۶

شبکه استانی دنا، امروز سوم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، از فرمانده‌هان و ایثارگرانی که برای آزادی خرمشهر از جان گذشتند دعوت می کند تا در برنامه ها از این حماسه سخن بگویند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی دنا در برنامه‌ های «صبح دنا»، «نگاه روز» و «شویل دنا»، با دعوت و یا ارتباط تلفنی با فرماندهان و ایثارگرانی که در آزادسازی خرمشهر شرکت داشتند، به طور ویژه، عظمت این رویداد حماسی را برای مخاطبان بازگو می‌کند.

رادیو دنا هم با برنامه‌ های «پاسخ» به مدت 120 دقیقه، شبانه «زیتون سرخ» به مدت 90 دقیقه، «گفت‌ و گو» به مدت 45 دقیقه، میزگرد «بهون مهر » به مدت 60 دقیقه، «شونشینی» به مدت 90 دقیقه، این رویداد غرورآفرین را به خوبی پوشش می دهد.

واحد خبر مرکز نیز با تولید گزارش های مردمی، مصاحبه با شخصیت‌ های استانی و پوشش مراسم های مختلف با موضوع سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر  را گرامی می‌ دارد.

انتشار و طراحی بنر و پوستر به منظور استفاده در وب سایت شبکه‌ های اجتماعی، تقطیع برنامه‌ های صداوسیما و انتشار آن‌ها در فضای مجازی و تولید چند نماهنگ درخصوص سالروز آزادسازی خرمشهر، از اقدامات معاونت فضای مجازی صدا‌وسیمای کهکیلویه و بویراحمد به این مناسبت است.

امتیاز شما