امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش «ویکی‌ هیسپان» آغاز شد

مشاهده ۲۱۳
۱۴۰۰/۰۳/۰۵- ۰۸:۳۱

پخش برنامه جدید شبکه هیسپان تی وی با عنوان «ویکی هیسپان» و با موضوع تجاوز عربستان سعودی به یمن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به نقل از خبرگزاری فارس، «ویکی هیسپان» با نگاهی به آخرین تحولات مرتبط با کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده و بحرین، هر هفته با انتخاب یک موضوع مخاطبان اسپانیایی زبان خود را در جریان رویدادهای مرتبط با این سه کشور قرار می دهد.

این برنامه 10 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی مهدی عرب، سعی دارد با نگاهی افشاگرانه به وقایع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مرتبط با این سه کشور عربی بپردازد و ابعاد پنهان و گزارش‌نشده این تحولات و پشت پرده سیاست های حاکمیت این کشورها را برملا کند.
 در  این قسمت از برنامه که پنجشنبه ششم خرداد ماه روی آنتن هیسپان تی وی می رود، حمله عربستان به یمن و جنایت سعودی‌ها در هدف قرار دادن مردم غیرنظامی و بی‌گناه این کشور زیر ذره‌بین «ویکی هیسپان» قرار می‌گیرد.

برنامه «ویکی هیسپان» با عنوان اصلی «از قلم افتاده» در شبکه پرس تی وی تولید شده است و برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی زبانگردانی می‌شود. این برنامه پنجشنبه ساعت 04:15 از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعت های 11:15 و 20:15 و جمعه ساعت 13:15 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

امتیاز شما