امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

قرار نبود چهره‌ام کاملا شبیه شهید شهریاری باشد

مشاهده ۲۶۳
۱۴۰۰/۰۳/۰۵- ۱۲:۲۰

بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال «صبح آخرین روز» می‌گوید قرار به شبیه‌سازی صرف برای نقش شهید شهریاری نبود چه بسا اگر اینگونه بود اساسا انتخاب من برای این نقش انتخاب اشتباهی می‌شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار بستم که این کاراکتر را به گونه‌ای طراحی کنم که تا حد امکان به شخصیت شهید شهریاری نزدیک باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های آثار نمایشی و لزوم افزودن فراز و فرودهایی به کاراکترها از سوی کارگردان و بازیگران، گفت: درباره گریم این نقش هم باید گفت قرار به شبیه‌سازی صرف برای نقش شهید شهریاری نبود چه بسا اگر اینگونه بود من در آخرین مقطع سنی ایشان نباید ریش می‌گذاشتم و اساسا انتخاب من برای این نقش انتخاب اشتباهی می‌شد اما فکر می‌کنم مواردی هم رعایت شده و خود من هم از گریم راضی هستم. 

این بازیگر با بیان اینکه بعد از قسمت‌های نخست، سریال به ۴۴ سال قبل رفته و تولد، کودکی و نوجوانی شهید شهریاری را به تصویر می‌کشد، گفت: در قسمت‌های بعدی در سریال حضور دارم و امیدوارم نقش‌آفرینی من به دل مخاطبان بنشیند و از کار راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدل داستان‌گویی صبح آخرین روز به گونه‌ای است که مخاطبان باید با قصه همراه شوند و در دل جریان با آن همذات‌پنداری کنند البته جنس قصه هم طوری است که مخاطب خاص خود را پیدا می‌کند و یقین دارم تعداد زیادی از بینندگان تلویزیون با آن همراهی کنند.

به گزارش ایرنا، صبح آخرین روز با موضوع داستان زندگی شهید مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران که هشتم آذر ۱۳۸۹ در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید، در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در صداوسیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تولید شده است.

امتیاز شما