امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

انتخابات، جشنواره عظیم ملی

مشاهده ۴۰۱
۱۴۰۰/۰۳/۰۶- ۰۰:۵۲

رئیس رسانه ملی در مراسم قرعه کشی برنامه‌های قانونی نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم این دوره از انتخابات تبدیل به جشنواره عظیم ملی و زمینه‌ساز وحدت، اقتدار و عظمت مردم ایران شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در ابتدای این مراسم با قدردانی از تلاش کارکنان  رسانه ملی برای برنامه ریزی تبلیغات سازمان صداوسیما  گفت: در این عرصه ما بی طرفانه و متعهدانه در خدمت نامزدها هستیم تا زمینه یک انتخاب صحیح فراهم شود.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک عطیه بزرگ الهی به ملت ایران و یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن رحمت الله علیه است گفت: با رهبری این پیر فرزانه و اسطوره ملی ما امام راحل عظیم الشأن و با حماسه انقلاب اسلامی عملاً جمهوری اسلامی در ایران بنیانگذاری شد وی افزود: مردم ایران رژیم  ستمشاهی تحت سلطه نظام جهانی را سرنگون و جمهوری اسلامی را برقرار کرد همان چیزی که با اراده ملت ایران شکل گرفت. رئیس رسانه ملی با بیان اینکه در طول حیات انقلاب اسلامی‌با اراده مردم همه  نهادهای جمهوری اسلامی یا مستقیم یا غیر مستقیم با انتخاب ملت ایران شکل گرفته است گفت: این مردم ایران هستند که برای اداره کشور ریل‌گذاری و تصمیم‌گیری‌ می‌کنند.

 رئیس رسانه ملی با اشاره به دوران حیات امام راحل گفت: در آن دوران و همینطور در سه دهه ولایت و امامت مقام عظمای ولایت ، همه انتخاب ها به این ترتیب با حضور پر شور مردم انجام شده است. وی با بیان اینکه اکنون در معرض سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هستیم ابراز امیدواری کرد این دوره از انتخابات تبدیل به جشنواره عظیم ملی و زمینه‌ساز وحدت، اقتدار و عظمت مردم ایران شود.

رئیس سازمان صداوسیما سپس از انقلاب اسلامی ایران به عنوان شکل جدیدی از تحول یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی  هم جمهوریت است و هم اسلامیت و نظامی‌بر پایه دین و مردم‌سالاری که پدیده ای جدید در دنیاست. وی افزود: جمهوری اسلامی عصر جدیدی را رقم زده است که در آن ملت می تواند در مقابل زورگویی‌ها و طمع ورزی‌های نظام سلطه ایستادگی کند و زندگی مستقل خودش را ادامه دهد.

دکتر علی عسکری با بیان اینکه در چهل سالی که از انقلاب گذشته ملت ایران قدرتمندانه، عزت مندانه و مقتدرانه اقتدارش را حفظ کرده و هنوز هم در حال رشد است گفت: در عین حال جمهوری اسلامی ایران همیشه در معرض کینه ورزی‌های دشمن بوده است؛ در ابتدای انقلاب  چه  کینه ورزی‌ها و دشمنی‌ها شد و سپس جنگ تحمیلی را به مردم ما تحمیل کردند اما نتوانستند غلبه کنند. وی افزود: پس از 8 سال دفاع مقدس به خصوص در سال هایی که نظام اسلامی  توانست تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را گسترش دهد دیدید که خود آمریکایی‌ها بیان کردند که ایران اقتدار و برتری نظامی آمریکا را در منطقه شکسته و آن را از بین برده است. دکتر علی عسکری تأکید کرد: دشمنان ما متوجه شدند که با این ملت سلحشور و شجاع نمی توانندجنگ نظامی و بر آن‌ها غلبه کنند پس به جنگ نرم پناه آوردند. رئیس رسانه ملی با تأکید بر اینکه دشمن در این انتخابات نیز با عملیات روانی، دروغ پردازی، سیاه‌نمایی، ندیدن خوبی‌ها و موفقیت ها، بزرگنمایی ضعف‌ها و فتنه‌گری برای دلسرد کردن مردم ایران تلاش می‌کنند گفت: دشمن اوج فتنه، جنگ روانی و جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم را برای دلسرد کردن ملت ایران به کار می‌گیرد و ما امیدواریم که ان شاالله انتخابات بسیار فاخر و ارزشمند برگزار شود و ملت ایران بتواند اقتدار، عظمت و  وحدت خود را  به اصطلاح قدرت های دنیا نشان بدهد و آینده زیبا و بهتری را رقم بزند.

 دکتر علی عسکری در این مراسم از سخنان مقام معظم رهبری در گفت و گو با دانشجویان یاد کرد و گفت: ایشان از تحول صحبت کردند و فرمودند« ما در کشور مشکلاتی داریم البته مشکلات در تمام دنیا هست در همه کشورها هست در همه زمان‌ها هم بوده  است در کشور ما هم مشکلات هست اما برای اینکه آینده بهتری رقم بزنیم باید دولتی تحول خواه داشته باشیم و همه دانشجویان، شخصیت‌ها و انسان‌ها باید با دید تحولی به زندگی خود و به آینده کشور بنگرند.»

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به تأکید ایشان که فرموده اند: «تحول دو گونه است یا به سمت قهقرا و پذیرش هنجارهای نظام سلطه یا به سمت انقلاب و تحکیم قدرت ملی و موفقیت  ملت ایران»، گفت:  بنابراین اصل بر این است که تحول باید باشد اما تحولی با اهداف انقلاب و حفظ منافع ملت ایران و انشاءالله همین خواهد شد.

دکتر علی عسکری با تأکید بر اینکه افرادی که با تجربه هستند باید دارای این خصلت باشند و از جوانان استفاده کنند گفت: این جوان‌ها می توانند تحول را به ثمر بنشانند و شرایط بهتری را فراهم کنند. وی افزود: رئیس جمهور آینده اگر بتواند از جوانان نخبه مؤمن، انقلابی و کارآمد استفاده کند می تواند بسیاری از مشکلات کشور را سریع و جهشی حل کند و آینده بهتری را رقم بزند. وی از  ملت بزرگ ایران خواست: در ۲۸ خرداد که روز رأی گیری است همه اقشار ملت از نخبگان، دانشجویان، استادان، کارگران، کشاورزان، مهندسان، طلاب، علما، بزرگان، جوانان و همه خانواده‌های کشور به میدان بیایند و رأیشان را به صندوق بریزند تا انتخاب پرشوری داشته باشیم و با برگزاری  انتخاباتی  عادلانه و درست ثمره خوبی برای آینده ملت ایران فراهم کنیم و یک موفقیت بزرگ دیگر برای کشور رقم بخورد.

امتیاز شما