امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
دکتر علی عسکری در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال:
دکتر علی عسکری در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال:

رسانه ملی با تمام وجود پشتیبان شماست

مشاهده ۵۵۷
۱۴۰۰/۰۳/۰۶- ۱۷:۴۸
تعداد بازدید:557

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با رئیس فدراسیون و برخی اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان، بر حمایت همه جانبه رسانه ملی از تیم ملی فوتبال تأکید و تصریح کرد: از اینکه با تمام وجود تلاش می­ کنید تا مردم را خوشحال کنید، بسیار سپاسگزارم و بر خود وظیفه می­ دانیم بدون هیچ حد و مرزی از شما در این مسابقات حساس حمایت کنیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال به بحرین برای مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، رئیس فدراسیون، سرمربی، مربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی دیدار و گفت­ وگو و در پایان پیراهن یار دوازدهم تیم ملی را به رئیس سازمان صدا و سیما تقدیم کردند.

دکتر علی عسکری در این دیدار از روحیه خوب تیم و آمادگی آن‌ها برای خلق حماسه ملی سخن گفت و تصریح کرد: روحیه تهاجمی و پرقدرت شما مهم‌ترین عامل برای موفقیت و افتخارآفرینی است و مطمئنم در این میدان سخت با غیرت مثال زدنی موفق خواهید شد. وی افزود: شما در میدانی سخت و دشوار وارد رقابت شده‌اید و روحیه بالایتان تعیین‌کننده این مسیر است و از خداوند می‌خواهم که این روحیه افزون شود.

رئیس سازمان صداوسیما از مسئولیت مضاعف تیم ملی در این دوره سخن گفت و افزود: تیم ملی باید هم با رقبایش مواجه شود و هم در قبال ظلمی‌که به ملت ایران شده مقاوم باشد و توان خود را در این عرصه به نمایش بگذارد و نشان دهد ایران و ایرانی همواره مرد میدان‌های سخت است.

دکتر علی عسکری تصریح کرد: توانتان را به کار برید و استعانت از خدا داشته باشید تا با این روحیه توسل و توکل نتایج درخشانی نصیب ملت ایران شود.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه صداوسیما همواره پشتیبان تیم ملی است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد گفت: رسانه ملی در خدمت تیم ملی است و در کنار پوشش مسابقات روحیه مضاعفی را به مخاطبان و هواداران خواهد داد.

دکتر علی عسکری با اشاره به تصمیم سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تعیین میزبان مسابقات باقیمانده مقدماتی جام جهانی افزود: سابقه نشان داده است چنین تصمیم ها و ظلم هایی بر ایران و ایرانی نتیجه عکس دارد و درخشش بیش­تر غیرت ایرانی را موجب می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما داشتن روحیه توکل به خدا و استعانت از ائمه معصومین علیهم السلام را در میان ورزشکاران ستودنی توصیف و تصریح کرد: برای این مسابقات حساس و مهم توکل بر خدا کنید و از ائمه معصومین علیهم السلام طلب کمک کنید و مطمئن باشید که در میدان خواهید درخشید.

وی افزود: رسانه ملی همواره یار دوازدهم تیم ملی بوده و خواهد بود و معاون سیما و مدیر شبکه سه بدون هیچ محدودیتی از ورزش ایران حمایت می‌کنند.

دکتر علی عسکری در ادامه با اشاره به اهمیت این پیروزی در خردادماه و هم‌زمانی‌اش با ایام انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: امیدواریم ملت ایران در هر دو عرصه شادمان شوند و با موفقیت ورزشکاران، نتایج خوبی نصیب کشور ایران شود.

حمایت دلگرم‌کننده رسانه ملی

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه ملی از تیم ملی فوتبال گفت: رسانه ملی همواره حامی تیم ملی بوده و این بار نیز حمایت های بی‌دریغش موجب دلگرمی ما خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال به میدان حساس پیش روی تیم ملی اشاره و تصیح کرد: از همه دستگاه‌ها و مسئولان انتظار می رود که در این شرایط سخت در کنار و همراه ما باشند، چون همراهی در شرایط سهل و آسان هنری نیست بلکه ایستادگی و کمک در شرایط سخت ارزشمند است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران نیز در این دیدار با اشاره به پشت سر گذاشتن موانع متعدد گفت: در مدت 15 ماه توانستیم با وجود کاستی‌ها و سختی‌های پیش رو، روحیه تیم ملی را حفظ کنیم.

وی بابیان اینکه به دلیل شرایط موجود و ویروس کرونا از دیدار و حضور هواداران محروم هستیم بیان کرد: همه ما در شرایط سختی بازی می‌کنیم. بازی در دمای 45 درجه و چهار بازی پایانی در بحرین کار ما را برای رسیدن به موفقیت دشوار کرده است؛ اما تیم ملی ایران این دشواری را پشت سر خواهد گذاشت و از این مرحله موفق عبور خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی ایران، رسانه ملی را پل ارتباطی میان خود و مردم دانست و گفت: مسئولیت این موفقیت برعهده تیم ملی است و حمایت و حضور شما در فضایی که هواداری در زمین وجود ندارد، تنها دلگرمی تیم ملی است.

اسکوچیچ گفت: من مدت زیادی در ایران بودم و ضمن آشنایی با روحیه ایرانیان از تأثیر صدا و سیما بر روحیه ورزشکاران آگاه هستم.

وی در پایان گفت: هر کمکی که از سوی صدا و سیما به ما شود به فوتبال و ملت ایران شده و با اتکا به این کمک امیدوارم شاهد پیروزی باشیم.

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال هم با بیان اینکه همواره در شرایط سخت خودمان را نشان داده و اثبات کرده ایم گفت: در این میدان حساس و سخت نیز با توکل بر خدا و دعای مردم موفق خواهیم شد و نشان می دهیم تحریم های ظالمانه بر مردم ایران نه تنها اثری ندارد بلکه روحیه مقاومت و تلاش را در ما بیش­تر خواهد کرد.

یار دوازدهم پشتیبان تیم ملی

در این دیدار علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما و رئیس شواری ورزش سازمان نیز با اشاره به حمایت رسانه ملی از تیم ملی فوتبال گفت: خوشبختانه فضای فدراسیون فوتبال در دوره جدید به آرامش نسبی رسیده است و تیم ملی به‌دور از تنش و حاشیه تمرین‌های خودش را انجام داده است.

وی افزود: انعکاس روحیه قوی و امیدوار تیم ملی به مردم موجب دلگرمی ملت ایران و ورزشکاران بوده است و اکنون رسانه ملی در مقام یار دوازدهم پشتیبان تیم ملی فوتبال است.

در این دیدار شهاب­الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ، سرمربی و وحید هاشمیان، مربی تیم ملی ایران و احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از بازیکنان حضور داشتند.

 

امتیاز شما